Doping og motocross
Fra : Lars Henrik

Dato : 22-05-02 21:39

jeg har hørt løse rygter om noget doping i A-125, er der andre der har
hørt noget ?
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Søren Lindholt

Dato : 22-05-02 21:40

"Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har hørt løse rygter om noget doping i A-125, er der andre der har
> hørt noget ?

Ja jeg har også hørt noget, i Dall i onsdags, og også i dagl. To topkørere
er blevet taget. JEg er ikke sikker på navne, og måske skal man heller ikke
nævne dem her. Men den er god nok.

Søren.
C-125, på saftevand og franskbrød

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 23-05-02 16:19

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja jeg har også hørt noget, i Dall i onsdags, og også i dagl. To topkørere
> er blevet taget. JEg er ikke sikker på navne, og måske skal man heller

Det foretrukne er nu gorilla-epo og tigerrulade)

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Lars Henrik

Dato : 23-05-02 17:29

"Søren Lindholt" wrote:

> [...]
> er blevet taget. JEg er ikke sikker på navne, og måske skal man heller ikke

helt enig, det her er ikke stedet at diskutere sådan et emne med navne
Lars H C-250/500, på postevand og chokoladekage team-sneglefart.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-05-02 20:28

Lars Henrik <lars-h@team-sneglefart.dk> wrote in article
<3CED18C5.ADC92CDF@team-sneglefart.dk>...

> helt enig, det her er ikke stedet at diskutere sådan et emne med navne
> Lars H C-250/500, på postevand og chokoladekage
team-sneglefart.dk

Jeg vil gerne på det kraftigste advare mod tigerroulader. De er
simpelthhen for stærke til brug ved ræs

--
Mikkel