Justering ? Pris?
Fra : Gundersen

Dato : 22-05-02 20:03

Hejsa

Jeg skal nok til at have justeret Banditen......
Hvad koster en Juistering, med omdysning af karburatore og lign?

Det er i hvert fald sikkert at den skal have støre dysser, i karbuen,
men ellers ved jeg ikke lige hvad den ellers skal have gennem gået.

hvad ligger prisen ca på/hvor langtid tager det ca?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 20:24

Jeg gav i sidste år ca. 1000 kr for dysning og rulning. Men det svinger jo
lidt, da det ikke altid lige går "efter bogen".

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Gundersen

Dato : 22-05-02 20:53

Hejsa

> Jeg gav i sidste år ca. 1000 kr for dysning og rulning. Men det svinger jo
> lidt, da det ikke altid lige går "efter bogen".

Oki, Men det synes jeg nu alligevel var en Fair pris.....

Jeg har lige haft banditen på rullen, og der fik jeg bekræftet den manglende trækkraft, i de høje omdrejninger...

Det skyldes for små dysser... men dette stammer nok fra da den i sin tid
har fået monteret en Cobra RS/2 potte, hvor den nok ikke er blevet
justeret efter bag efter.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk