Fra Kassettebånd til CD...
Fra : Dyl

Dato : 22-05-02 18:44

Hejsa. Et link længere nede i rækken af meddelelser henviser til, at man kan
hente et program hos Tucows for at optage fra almindelige kassettebånd og
ned på HD, men jeg synes det er vanskeligt, at gennemskue hvilket man skal
bruge - nogen hjælp at hente hos Jer andre ?

På forhånd mange tak.

/ Bjarne (Dyl)

Fra : Troels

Dato : 22-05-02 18:56

> [...]
> ned på HD, men jeg synes det er vanskeligt, at gennemskue hvilket man skal
> bruge - nogen hjælp at hente hos Jer andre ?

Cooledit er gansek udemærket til det
http://tucows.inet.tele.dk/mmedia/preview/193466.html

/Troels

Fra : Dyl

Dato : 22-05-02 19:03

> Cooledit er gansek udemærket til det
> http://tucows.inet.tele.dk/mmedia/preview/193466.html
>
> /Troels

Men du'er ikke til XP.....

Fra : Troels

Dato : 22-05-02 19:28

> Men du'er ikke til XP.....

Jo.

(Men jeg ved ikke lige hvilken af de andre versioner du skal downloade. Du
kan evt. prøve sig frem.)

/Troels

Fra : sune vuorela

Dato : 22-05-02 21:42

On Wed, 22 May 2002 19:43:50 +0200, "Dyl" <dyl@city.dk> wrote:

>ned på HD, men jeg synes det er vanskeligt, at gennemskue hvilket man skal
>bruge - nogen hjælp at hente hos Jer andre ?

cdwave - www.cdwave.com . det er rigtg godt og simpelt. bruger det når
jeg skal overføre fra minidisc til cd...

--
sune

boots.pusling.com

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-02 11:35

Hejsa

Du behøver sikkert ikke noget ekstra software, det har du sikkert allerede
til dit lydkort. Hvis du bruger Sound Blaster, har du både " Creative Wave,
og Wave studio, som begge kan bruges.

M.V.H....Benny