Ideer til festmiddag...
Fra : Ole Hedegaard

Dato : 22-05-02 18:20

Hej gr.
Vi skal giftes i juli - vi vil gerne selv lave en del af maden, men kender
heldigvis også en kok, der kommer og hjælper på dagen... Nu er det vi gerne
vil have gode ideer til hvad middagen skal bestå af...
Til dessert skal vi have dessertbord med meget frugt og nogle lækre kager +
desserter. Hvis I har opskrifter der evt kunne bruges vil jeg meget gerne
høre fra jer...

Vi er stadig i tvivl om hovedretten skal være buffet eller serveres - vi
regner med, at forretten skal portionsanrettes og serveres...

Kom med alle jeres gode ideer og input, så vi kan få sammensat en lækker
bryllupsmiddag...

Mange hilsner Tina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-05-02 20:07

"Ole Hedegaard" <hedegaard@christiansen.mail.dk> writes:

> [...]
> desserter. Hvis I har opskrifter der evt kunne bruges vil jeg meget gerne

Det lyder lækkert. Hvad med chokoladeroulader med flødeskum og små
chokoladestykker eller cheesecake, begge dele spiser jeg glad og gerne
med friske frugter.

> Vi er stadig i tvivl om hovedretten skal være buffet eller serveres - vi
> regner med, at forretten skal portionsanrettes og serveres...

Til vores bryllup i august sidste år fik vi også portionsanrettet
forret og til hovedret var der buffet med helstegte lam og
vildsvin. Vi har ikke hørt at det end positive kommentarer.

> Kom med alle jeres gode ideer og input, så vi kan få sammensat en lækker
> bryllupsmiddag...

Nu ved jeg jo ikke om I skal have reception eller bare kaffe efter
vielsen. Vi fik kaffe og hjemmebagte småkager, men da vi var inde i
Aalborg efter islagkagen (5 etager!) faldt vi over en masse frugt, bla
vindruer til næsten ingen penge. Vi havde godt nok aftalt at skulle
have frugt også, men havde vi ikke købt alt det ekstra frugt i Aalborg
havde der aldrig været nok. Det var en meget varm dag, så der var
rigtig god afsætning i det.

Mvh Trine

http://usenet.dk