Lidt info om datakabel - Nokia 3310-3330
Fra : FB

Dato : 22-05-02 14:53

Hey Gruppe!

1; Hvad er ca prisen på et datakabel til en nokia 3310 - 3330 ?
2; Hvad kan man helt bestemt med det? Ligge nye spil ind? Andet software?

Lidt info er ok her, og jeres meninger tak

Fra : [2500] André

Dato : 22-05-02 15:36

Nok billigst hos T.Hansen.
Du kan f.eks bruge Nokia Logomanager.
Har lige fundet en ver. 1.2.6 som ser ud til at understøtte
din "fon". Den kan også ligge ringetoner ud på alle de
tomme pladser. Nu skal jeg lige have den registreret, så
jeg kan undersøge dette, ligesom jeg skal se om den kan
ligge flere Operatør-logo'r på.

Fra : Badazz

Dato : 22-05-02 15:51

"FB" <Stopspam@derforingenmail.dk> wrote in message
> Hey Gruppe!
>
> 1; Hvad er ca prisen på et datakabel til en nokia 3310 - 3330 ?
159 kr

> 2; Hvad kan man helt bestemt med det? Ligge nye spil ind? Andet software?>
du kan ikke lægge nye spild ind med en 3310 og jeg tror hellerikke at du kan
på en 3330, der skal du downloade dem via wap, og så kan du ikke ændre
softwaren, men skifte logoer, og ringetoner,, det kan du!!