gforce 2 mx400 AGP vs. Chaintech-6BTM bund~
Fra : capito

Dato : 22-05-02 13:49

Hej

Jeg er den (u)lykkelige ejer af subj.

Bundkortet er med BX440 chipset og AGP porten er revision 1.0 compliant.
Grafikkortet er AGP rev.2.0 compliant.

Jeg kører win98SE og skærmbilledet "fryser" straks PC´en indlæser nvidia
skærmdriveren.
Pc´en kan kun starte i fejlsikret tilstand.

Kan Gforce 2 kortet ikke køre i bundkort der er rev. 1.0 compliant?

Håber der er en venlig sjæl "out there"

mvh
Tom

Fra : Mythos

Dato : 22-05-02 13:56

"capito" <Tinky-Winky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pc´en kan kun starte i fejlsikret tilstand.
>
> Kan Gforce 2 kortet ikke køre i bundkort der er rev. 1.0 compliant?

Det skulle da ikke gerne være det der er problemet, for er rev. 2 udgave
burde da være bagudkompatibel. Fejlen i at den kun starter op i fejlsikker
tilstand må ligge i opsætningen af kortet.

Kim Larsen