T68i
Fra : Ib [2830]

Dato : 22-05-02 13:19

Kan T68i holde til noget, jeg kender en der har den, men jeg synes hans er
meget let, og det forbinder jeg med at den også går meget let i stykker. Så
mit spørgmål er, kan T68i holde til at blive fx tabt eller at man sætter sig
på den?

--
/Ib Nielsen

Fra : mortenstaal

Dato : 22-05-02 15:03

http://www.kandu.dk/

Fra : Dr. Ralph

Dato : 22-05-02 21:44

> [...]
>mit spørgmål er, kan T68i holde til at blive fx tabt eller at man sætter sig

Altså det er svært at lave lette mobiler, der samtidigt er stærke -
det lræver titanium - og så bliver den ubetalelig.

T68i virker ret stabil - men ingen mobil er beregnet til at man kan
sidde på den - så er man sgu' for dum, hvis man tror det.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-05-02 14:24

Dr. Ralph <dr.ralph@removesol.dk> wrote:

>Altså det er svært at lave lette mobiler, der samtidigt er stærke -
>det lræver titanium - og så bliver den ubetalelig.

Så dyrt er titan nu heller ikke. I den nye Nokia 8910 bruger de det
faktisk.

Peter