Styrthjelm i Malmø
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 22-05-02 12:32

Hej,

Jeg skal til Malmø på mandag og jeg har hørt at styrthjelme er billigere
derovre. Kender nogen nogle steder i Malmø som har større udvalg i
styrhjelme?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 22-05-02 12:49

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> writes:

> Jeg skal til Malmø på mandag og jeg har hørt at styrthjelme er billigere
> derovre. Kender nogen nogle steder i Malmø som har større udvalg i
> styrhjelme?

Jeg kender til to MC forretninger i Malmø: MC-huset (www.mchuset.se)
og Mitónga Racing (www.mitonga-racing.com).

Min egern erfaring er at hjelme ikke er billigere i Sverige end i
Danmark, når man har indregnet kursen.

Jeg købte dog en hjelm på en "kundemesse", og fik 10% rabat på en
Shoei Z-One: 4950SEK.

Kai, bosat i Malmø
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini DB911 6.2hp (hvid)

Fra : peterl

Dato : 22-05-02 18:20

Generelt tror jeg at prisen er nogenlunde det samme. Jeg købte dog en Arai
Quantum/f sidste år til ca. 4600,- dkr, den koster herhjemme 5300,-
Så skal man lige lægge de 240dkr/300sek for broen oveni... Eller tage turen
over Helsingør for 170dkr.
Jeg har dog sidenhen købt en tilsvarende hjelm på
http://www.moto-plus-accessories.com/ til kun ca. 3900,- inkl. forsendelse,
så det kan heller ikke betale sig længere at tage til sverige efter sådan
éen.

Du kan evt. kigge hér: http://www.akmotor og hér:
http://www.grahns.se/pages/sv se og se hvad du kan få hos
http://www.mchuset.se/ og hos http://www.lindstromsmotor.se/, så kan du je
selv regne ud hvad der kan betale sig.

Jeg har kun været forbi mitonga racing, ikke derinde. Det lignede mere et
værksted end en forretning, men der er sikkert andre der kender dem bedre,
og ved hvad de har af gode sager på hylderne.

God tur ellers!

-PeterL