Snydt !!
Fra : Aleks Danmark

Dato : 22-05-02 11:53

Hej

Min far har lige fået justeret sin motorcykel (Virago 1100 fra 1990), samt
udskiftet to pakninger i forgaflen. Pris 3800 kr. 9 arbejdstimer ? er det
normalt ?

Hilsen Aleks

--
Aleks Danmark
Borgmester Jørgensensvej 3.2 lej 196

tlf: 99342196
mobil: 61332196

Email:

adan00@i4.auc.dk
aleksdk@hotmail.com

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-05-02 11:58

Aleks Danmark <adan00@i4.auc.dk> wrote in article
<acftcf$ie9$1@sunsite.dk>...
> [...]
samt
> udskiftet to pakninger i forgaflen. Pris 3800 kr. 9 arbejdstimer ? er

Prisen? Timeprisen lyder da meget normal (~400 kr/t).

Mht. til timeforbruget er det måske lige i overkanten, men der er mange
faktorer der kan have indflydelse på det. Nu skriver du ikke hvilken type
justering der er foretaget, men at skifte pakninger i forgaflen burde ikke
tage mere end 1-1½ time (selvom jeg nemt kan bruge en hel aften på det...

Hvad skulle justeres?

--
Mikkel

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-05-02 15:35

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> samt
> det

> Prisen? Timeprisen lyder da meget normal (~400 kr/t).

Jah, det er vist prisniveau'et.

> [...]
> tage mere end 1-1½ time (selvom jeg nemt kan bruge en hel aften på det...

Nåh, afmontering af gaffel, adskille/samle gaffelben, karburator og
ventiljustering - 9 timer? Tjah, det er vist meget rimeligt. Det er
billigere at gøre tingene selv... for det meste...

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-05-02 07:15

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3cebb553$0$97311$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er billigere at gøre tingene selv... for det meste...

Ja.... for nogen...

--
Mikkel