Øv øv øv..!
Fra : Anders Winther

Dato : 22-05-02 11:45

Hej NG..
Jeg er desværre blevet nødt til at sætte min MC til salg..
Jeg har købt en andelslejlighed, og har ikke råd til begge dele.. Slet ikke
nu hvor jeg skal til at klare mig på en SU og lidt deltidsarbejde..
Det har været sjovt og meget lærerigt at følge med her i NG'en.. Jeg vil
fortsat følge med, men nok ikke i samme grad som før..
Jeg har tilføjet et indlæg i dk.marked.privat.motorcykel (og en annonce på
MC-basen.dk), så se lige på det hvis det skulle have interesse.. Tip lige
vennen hvis der skulle være en mulig køber..

Tak for nu..!

Mvh.
Anders Winther
XJ600S '92 (lidt endnu)

Fra : Armand

Dato : 20-06-02 17:24

Anders Winther <winther@anders.dk> skrev i en
> [...]
vil
> fortsat følge med, men nok ikke i samme grad som før..

Mnjaeh :-/

Hvis ikke ligefrem at det skulle hænde sig, at du (gen-)opdager
nyttigheden (ikke mindst sat op imod prisen) i en MZ (250'er?) eller
lignende low-budget mc på ansvarsforsikring :-/

Der er masser af køreglæde, også nede i dén ende - Det er kun din
ejerstolthed der får en bette knæk undervejs

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-06-02 08:17

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<aetik7$1crk$1@news.cybercity.dk>...

> ... MZ (250'er?) ...
>
> Der er masser af køreglæde, også nede i dén ende - Det er
> kun din ejerstolthed der får en bette knæk undervejs

Køreglæde...? Mnjaeh...

Jeg kan ikke undvære min MZ. Den er et fint transportmiddel og jeg
bruger den hver dag. Men kører man... sjovt... på den går ting altså i
stykker. Ting falder af, ryster sig løse og whatever.
Måske er det bare mig der kan ødelægge hvad som helst på ca. 100km, men
MZen kan ikke holde til mig (eller måden jeg kører den
Godt man har meget tape og strips...

Køreglæde som i daglig transport: Ja
Køreglæde som i 'sjov på to hjul på både grusvej og asfalt': Nej (og
dog - den er faktisk rigtig skæg på grusveje, men der går altid
etellerandet i stykker

Ejerstolthed? Tjah, det er kun den første uge man går op i hvad folk
mener og siger om den. Derefter kan de få fingere - hvis man gider

--
Mikkel