Til dem der har købt hjelme på ringen sids~
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 10:49

Tjek lige om jeres Tear-offs overhovedet kan monteres. På min sad de 2
plastic dimser der holder Tearoff-visiret lidt længere fra hinanden, så
afstanden mellem hullerne på på Tearoff'en ikke var stor nok. Dette kan
klares med et nyt visir hos Sand Jensen. Problemet er bare at de ikke vil
bytte det, men vil have dig til at betale de 395,- et nyt koster. De tilbød
mig godt nok pengene igen, men jeg var jo på MC og skulle køre hjem. Så
ville de også gerne bytte til en anden og dyrere AGV-hjelm, hvor visiret var
ok Han sagde bare, at det jo var et godt tilbud (underforstået at man
ikke skal forvente meget), og det var det også, men hvis det ikke er præcis
den hjelm som før kostede 4kkr, men noget 2. sortering, så skal de skrive
det.
Men måske er min bare et enkelt stående tilfælde, og det tror jeg faktisk
det er.
Enden blev at jeg betalte 395,- og kørte hjem godt gal i skralden. Men
sidste ord i denne sag er ikke sagt. Nu skriver jeg til Yamaha, som er
importør.

Og en ting til, den Wind-deflector der er omtalt i brugsvildledningen følger
ikke med. Kan andre der har købt hjelmen til fuld pris, be- eller afkræfte
det???

--
Mvh.
Henrik (som har et billigt AGV-fejlvisir til salg )

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Niels Drewes

Dato : 22-05-02 11:21

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Og en ting til, den Wind-deflector der er omtalt i brugsvildledningen
følger
> ikke med. Kan andre der har købt hjelmen til fuld pris, be- eller afkræfte
> det???

Hvilken model har du købt? Den følger med til X-vent til fuld pris.

vh

Niels

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 11:56

Det var en X-vent

Ok, så er der lidt mere at skrive om til importøren

--
Mvh.
Henrik

Fra : Niels Drewes

Dato : 22-05-02 20:25

> Det var en X-vent
>
> Ok, så er der lidt mere at skrive om til importøren

Glem ikke at nævne at der osse følger fire AGV-klistermærker med

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 22-05-02 15:56

"Niels Drewes" <ndr.tf@taarnby.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> følger

Da jeg købte min x-vent manglede min wind-defflector også.
men det lød på forhandleren som om at det var ham der har kløjs i det og han
har lovet at han vil prøve at finde den til mig.

--
Jacob

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 12:51

Jeg har nu skrevet til importøren. Så nu afventer jeg svar. I vil hører
nærmere

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-05-02 15:37

> [...]
> mig godt nok pengene igen, men jeg var jo på MC og skulle køre hjem. Så
> ville de også gerne bytte til en anden og dyrere AGV-hjelm, hvor visiret

Mon ikke der er tale om at tilbuds-hjelmene var en ældre model (sidste års?)
og modelopdateringen har ændret på tear-off tappenes placering?

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 18:02

Jo det var sidste års model. Men de tearoffs som ikke passede, var dem som
fulgte med hjelmen, i kassen !!!

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 22-05-02 19:35

> Jo det var sidste års model. Men de tearoffs som ikke passede, var dem som
> fulgte med hjelmen, i kassen !!!

På min hjelm sidder "tear off"ne og meget stramt omkring de to holdere/tappe

--
Jacob

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 20:54

Det gør de også på min, men på det visir der fulgte med, kunne jeg slet ikke
få dem på. Forhandleren mente bare jeg kunne lave nogle huller som passede,
med en "hul-maskine", du ved dem man bruger til papir og den slags

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 22-05-02 19:34

Jeg købte en X-vent sidste år til fuldpris og der var heller ikke den der
dims med til at "sætte" over næsen, Jeg savner den nu heller ikke, men jeg
så den i en af de hjælme der lå nede på standen og spurgte efter om den
normalt var med og til det svarede damen i standen at den fulgte med, og
hvis ikke jeg havde fået den med skulle jeg bare henvende mig til min
forhandler for han havde den med garanti til at ligge et eller andet sted!
Der ud over så købte jeg en Q3 Prof. til "Fruen" i huset og den fejler ikke
noget som helst og de der tear off visire der er med passer både på Q3
hjælmen og min X-vent. Hun sagde forresten også at hvis der blev problemer
med hjælmen (garanti sager) Skulle man ikke pine død henvende sig til dem så
kunne man bare gå ind til sin sedvanlige puscher og få ham til at sende den
ind. For det er importøren der skal tage sig af den slaks.

--
MVH
Morten Dahl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 20:29

Wind-deflector er den der sidder under hagen og sørger for at der ikke
kommer træk op i hjelmen.

Den der sidder over næsen følger med i to størrelser. Den store slutter
næsten tæt henover næsen.

Det er rigtigt at man kan bruge en anden forhandler. Det har jeg allerede
prøvet, men han havde ikke noget på lager. Men han var alligevel rystet over
historien.

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 23-05-02 19:28

OK Så har jeg mis forstået det men sådan en var der heller ikke med!! til
min X-vent.