Spil i stil med Zeus: Master of Olympus?
Fra : Ab-hallen

Dato : 22-05-02 09:44

Hej!

Jeg leder efter et spil i stil med Zeus: Master of Olympus. Jeg har spillet
de andre spil i serien (caesar, Pharaoh + expansions)

Er der nogen der kan anbefalde et godt spil i denne genre?

Mvh Peter

Fra : JH

Dato : 22-05-02 10:47

"Ab-hallen"
> [...]
> de andre spil i serien (caesar, Pharaoh + expansions)
>
> Er der nogen der kan anbefalde et godt spil i denne genre?

Har du også spillet exp til Zeus?

Spil der ligner - hmm.
SimCity 3000 - her er det en by du skal få til at fungere.
Der er ikke noget militær involveret.

Vh JH

Fra : Ab-hallen

Dato : 22-05-02 12:34

> Har du også spillet exp til Zeus?

Jeg har ik spillet exp til Zeus... men er det ik bare mere af det samme?
eller er der nogle nye lækre ting? =:)

> Spil der ligner - hmm.
> SimCity 3000 - her er det en by du skal få til at fungere.
> Der er ikke noget militær involveret.

Tja... jeg er nu mere til spil som foregår i gammel tid...