question sur compteur
Fra : poy poy

Dato : 22-05-02 10:28

salut
qui peux m'expliquer comment mettre un compteur sur un site web, et où
placer la ligne de commende
merci
julien du pas de calais

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 22-05-02 12:41

poy poy wrote:
> salut
> qui peux m'expliquer comment mettre un compteur sur un site web, et où
> placer la ligne de commende
> merci
> julien du pas de calais

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, kan du mon formulere det på en anden
måde?

vh
Peter

Fra : Leon Jessen

Dato : 22-05-02 12:48

"Peter Hindsgaul" skrev:

> Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, kan du mon formulere det på en anden
> måde?

*LOL*

--
Mvh. Leon Jessen
Http://home.tiscali.dk/jesshart

Ved svar, fjern den kantede parantes.
Jessen [NOSPAM] Leon (ad) hotmail (dot) com

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 22-05-02 12:54

"Peter Hindsgaul" <hindsgaul@dfn.de> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, kan du mon formulere det på en anden
> måde?

Jeg tror han blot mener: "wo jia shi zai Beijing Maxian Hutong - wo jia shi
pingfang - ba ge laohu, pao de kuai - yi ge mei you weiba -zhen qikuai
zaijian!

--
ahw

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 22-05-02 13:22

Arne Hertzsprung Wilstrup wrote:

> Jeg tror han blot mener: "wo jia shi zai Beijing Maxian Hutong - wo
> jia shi pingfang - ba ge laohu, pao de kuai - yi ge mei you weiba -
> zhen qikuai zaijian!

Nåååh. Så skal han bare ned ad Nørrebrogade og til venstre i lyskrydset.

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 22-05-02 17:47

> Nåååh. Så skal han bare ned ad Nørrebrogade og til venstre i lyskrydset.

Nåeh - på den luskede måde! Så skal han også huske at dreje til højre ad
FrontPage til.

Arne H. Wilstrup

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-02 22:11

On Wed, 22 May 2002 11:27:58 +0200, "poy poy" <0321833016@free.fr>
wrote:

>salut
>qui peux m'expliquer comment mettre un compteur sur un site web, et où
>placer la ligne de commende
>merci
>julien du pas de calais

Désolé, mais personne ici comprend un mot de français.

Je pense que vous dois poser cette question dans un newsgroup français
comme microsoft.public.fr.frontpage.

Ou vous pouvez essayer ceci: http://www.ovh.net (Services gratuit de
webmestre en français)

Rubberduck
(Si l'épellation n'est pas bonne. Blâment le traducteur électronique
de AltaVista