Er Cultura Natural godt?
Fra : Kenneth Nielsen

Dato : 22-05-02 09:25

Jeg er en overvægtig mand som gerne vil tabe mig, og tænkte om Cultura
Natrual er godt at spise om morgen med Crusli til? Jeg har dejlig mættende
fornemmelse lang tid efter, men ser at produktet indeholder 3,5 g pr. 100,
nu ved jeg ikke så meget. Men er det ok at spise det? fremfor f.eks.
rundstykker med smør?

Med venlig hilsen
Kenneth Nielsen

Fra : Jesper Winding

Dato : 22-05-02 09:58

Det bedste ville nok være cheasy yougurt med en ikke for sukkerholdig Müsli
i stedet for, det smager nogenlunde af det samme og vil give samme
mæthedsfølelse. Rundstykker med smør er bestemt ikke noget du taber dig af

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : PIA FISCHLEIN

Dato : 22-05-02 10:13

Trænger du til variation på Crusli siden kan jeg varmt anbefale Havrefras.
Det bliver anbefalet gennem Vægtkonsulenterne sammen med Kellogs Special K.
Jeg synes, at de smager mindre af sukker end mange af de andre produkter.
Desværre kender jeg ikke selv Crusli. Er det enten fedt- eller
sukkerfattigt?

Pia Fischlein

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 22-05-02 16:22

Hej Kenneth

Du kan evt søde den med SØD og hælde den over lidt frisk frugt. Det er meget
sundere......

Mvh
Carina

Fra : PIA FISCHLEIN

Dato : 22-05-02 18:25

Hej!

> Du kan evt søde den med SØD og hælde den over lidt frisk frugt. Det er
meget
> sundere......

Vedr. sødemidler tror jeg ikke sund er det rigtige udtryk. SØD er kunstigt
lavet og medfører mere vand i kroppen. Såfremt det er lavet på det samme som
bruges i diet Coca Cola er der konstateret nogle bivirkninger, men jeg ved
ikke om det er det samme stof.

Se f.eks. dette link:
http://www.healthfree.com/health/newsletter/news5_6d.htm

Mvh

Pia

Fra : katja

Dato : 23-05-02 21:40

PIA FISCHLEIN <bear.daughter@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ylJG8.33$do3.46590046@news.orangenet.dk...
> [...]
> Jeg synes, at de smager mindre af sukker end mange af de andre produkter.
> Desværre kender jeg ikke selv Crusli. Er det enten fedt- eller

Nu har jeg aldrig helt forstået den store forskel mellem Kelloggs Speciel K
og Kelloggs [den normale corn flakes]

For mig er der ikke stor forskel på indholdet

Er der nogle der kan forklare mig.. hvorfor det er meget bedre at spise
kelloggs special K ?

katja

Fra : Kim Grandjean

Dato : 23-05-02 22:01

"katja" <katja.bk@email.dk> wrote

> Nu har jeg aldrig helt forstået den store forskel mellem Kelloggs Speciel
> og Kelloggs [den normale corn flakes]

Det må da ganske givet være fordi du er bedre begavet end gennemsnittet

> Er der nogle der kan forklare mig.. hvorfor det er meget bedre at spise
> kelloggs special K ?

Ikke nogen som har forstand på ernæring i hvert fald. Special K indeholder
mere protein end alm. Corn Flakes, men da de oftest spises med mælk som
indeholder protein af langt højere kvalitet, så er det egentlig ligegyldigt.

Til gengæld indeholder de væsentlig mere sukker (og kulhydrat generelt) end
de almindelige flakes. Helt galt er det hvis man spiser Special K Red
Berries.

De fleste af den slags morgenmadsprodukter, Corn Flakes inkluderet, er
ernæringsmæssigt helt håbløse. Men de smager da godt.

Venligst
Kim

Fra : Mae

Dato : 23-05-02 06:21

.....gå altid uden om rundstykker m/u smør....
//Mae