Nutrilett Sjoko-crips
Fra : Kenneth Nielsen

Dato : 22-05-02 09:23

Er der nogen der har erfaring med den nye Nutrilett Sjoko-crips, og hvordan
smager den? Prisen er også derefter..

Med venlig hilsen
Kenneth Nielsen

Fra : Kenneth Nielsen

Dato : 27-05-02 13:11

Hej igen - Nu har jeg smagt den, og den smager rimelig godt og føler mig
nogen mæt i en tid.. Så jeg er mere spændt på at høre om den har bivirkning
eller andet ulemper?

Med venlig hilsen
Kenneth Nielsen

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 28-05-02 05:33

> Hej igen - Nu har jeg smagt den, og den smager rimelig godt og føler mig
> nogen mæt i en tid.. Så jeg er mere spændt på at høre om den har
bivirkning
> eller andet ulemper?

Hvad er de sjoko crips for noget? et lille link på nettet måske? *S*

Mvh Mette

Er du klar over at det nu koster 20 øre at sende en sms fra internettet????
Send din klage:
http://nustopperde.zapto.org/

Fra : Kenneth Nielsen

Dato : 29-05-02 09:23

Ja, den kan ses på http://www.nutrilett.dk/
De kan ligenu købes i f.eks. brugsen, 3 stk for 60, dvs 1 gratis, sidste uge
var det 2 stk for 60 kr. Smager faktisk godt..

Kenneth Nielsen

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 29-05-02 21:42

Hejsa!

Har lige smagt dem nu!!! *S* jeg vil sige de kan godt spises (jeg er meget
kræsen, så når jeg siger at de godt kan spises plejer andre at sige at de
smager godt! *G*).

Men jeg synes da ikke det er særlig imponerende at der faktisk er 220 kcal i
sådan en bar! Det må de da kunne gøre bedre! *S*

Den jeg smagte var den med skovbær.. men jo det er absolut bedre end at gå
til bageren! *S* og jeg kunne måske godt gå hen at blive lidt forfalden til
dem! *S*

Mvh mette

ps.. vil i prøve andre af samme type,,, så prøv balancebar fra maxim eller
zonebars...(kan vist ikke købed her hjemme længere, da de kunne var der
enormt mange forskellige smagstyper!)

Fra : Puk

Dato : 31-05-02 19:04

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:ad3dh7$6ve$1@sunsite.dk...

Hejsa

> Men jeg synes da ikke det er særlig imponerende at der faktisk
er 220 kcal i
> sådan en bar! Det må de da kunne gøre bedre! *S*

Hvad vejer sådan en bar?
Jeg regnede for nylig ud (sådan ca) hvad 100 g bearnaise sovs
lavet på Knor pulver og skummetmælk uden smør ville indeholde af
kalorier og kom frem til noget i stil med 130.
Med smør og sødmælk er det 290, så nu blev jeg lige nysgerrig
efter at høre hvor mange gram der er i sådan en bar bare for at
kunne sammenligne.

Mange hilsner
Puk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 01-06-02 10:39

> Hvad vejer sådan en bar?

Den smag jeg har købt vejer 60 gram og indeholder 220 kcal.... Det er altså
vildt synes jeg! Og jeg synes altså ikke at sådan en mætter lige så meget
som den burde i forhold til at der er 220 kcal i!

> [...]
> Med smør og sødmælk er det 290, så nu blev jeg lige nysgerrig
> efter at høre hvor mange gram der er i sådan en bar bare for at

*G*
Til sammen ligning indeholder 100 gram nutrilettbar (med skovbærsmag) 366
kcal...

Fra : Puk

Dato : 01-06-02 19:38

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:ada3r6$8hj$1@sunsite.dk...

Hejsa Mette

> [...]
> vildt synes jeg! Og jeg synes altså ikke at sådan en mætter
lige så meget
> som den burde i forhold til at der er 220 kcal i!

Orv ja det synes jeg heller ikke lyder helt vildt godt.
Jeg kan faktisk ikke huske, hvor mange kcal der er i, men jeg
spiser mange gulerødder, dem synes jeg mætter rigtig godt og de
er heller ikke så dyre.

> *G*
> Til sammen ligning indeholder 100 gram nutrilettbar (med
skovbærsmag) 366
> kcal...

LOL ja nu var min intention jo heller ikke sådan at opfordre folk
til at spise bearnaise i stedet for *G*.
Men jeg har bare altid haft denne her idé om at bearnaise var
noget af det mest syndige man kunne komme i nærheden af rent
kaloriemæssigt. Det er da bestemt heller ikke specielt sund
føde, men det er altså heller ikke så slemt at tillade sig lidt
at dyppe i engang imellem, som jeg lige havde troet *S*.

Mange hilsner
Puk

Fra : Dorte Sahl

Dato : 31-05-02 20:32

> [...]
> zonebars...(kan vist ikke købed her hjemme længere, da de kunne var der

Jeg arbejder som konsulent og er derfor altid på farten i min bil. Min
frokost har tidligere bestået af div. frokostboller fra bagerne (mere el.
mindre dressing) men efter jeg har "opdaget" barerne er dette langt
lettere... Sådan en til frokost med et stykke frugt + ca. 1 liter vand. Så
er jeg mæt indtil jeg kommer hjem og falder ikke for div. fristelser - bl.a.
fordi barerne jo også smager af chokolade og andre gode, lækre, forbudte
ting. Selvom der er +200 kalorier i, er sammensætningen af dem jo ok.

Knuzz Dorte

Fra : katja

Dato : 31-05-02 21:56

Mette Frederiksen <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ad3dh7$6ve$1@sunsite.dk...
> Hejsa!
>
> Men jeg synes da ikke det er særlig imponerende at der faktisk er 220 kcal
> sådan en bar! Det må de da kunne gøre bedre! *S*
>

> Mvh mette

Faktisk er jeg ret enig! - nu kender jeg ikke barerne overhovedet.. heller
ikke vægtmæssigt

inde på siden iform.dk fandt jeg dette

Er der røget en marsbar for meget ned? Vælg en aktivitet, og se hvor længe
du skal knokle for at brænde de 262 kalorier, der er i en 58 grams marsbar
af igen. [brugt til , at man kan regne ud...hvor lang tid, man skal
motionere under en given aktivitet]

jeg troede faktisk en marsbar vejede mere.. og indeholdt flere kalorier.. -
men 262 er jo også rigeligt!

men medmindre disse barer I snakker om, er voldstore, lyder det som om, I
ligeså godt kunne spise en marsbar :(

katja

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 31-05-02 23:59

On Fri, 31 May 2002 22:56:15 +0200, "katja" <katja.bk@email.dk> wrote:

>men medmindre disse barer I snakker om, er voldstore, lyder det som om, I
>ligeså godt kunne spise en marsbar :(

Forskellen er nok at en marsbar overhovedet ikke mætter, men at de barer
gør.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 01-06-02 10:44

> Forskellen er nok at en marsbar overhovedet ikke mætter, men at de barer
> gør

Okay vi kan nemt blive enige om at en marsbar slet ikke mætter...
Men de her nutrilett kan godt nok ikke stille mit behov.. men sådan er man
jo så forskellige! *S*

Men kcal-mæssigt minder de her nutrilettbars meget om marsbar...
Dem jeg købte vejer 60 gram og indeholder 220 kacl... Alt for meget i
forhold til at jeg ikke kan blive mæt af bare en enkelt bar!

Men tror nu heller ikke det er meningen at man skal lave af de her
nutrilettbars... så som et lille mellemmåltid er de jo fine, hvis man da
skal have mere end de 160 kcal pr mellemmåltid som min kostplan siger! *S*
Næsten alt er jo bedre end en flødekage fra bageren! *S*

Mvh Mette

--
OBS!
Jeg søger overvægtige til at teste mit community!

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 01-06-02 10:48

> men medmindre disse barer I snakker om, er voldstore, lyder det som om, I
> ligeså godt kunne spise en marsbar :(

Ja... vægtmæssigt er der jo ikke den store forskel...
60 gram og 220 kcal....
Hvis man så ser på prisen.... 15 kroner for en nutrilett bar og en marsbar
koster 7 kroner! *S*

men nutriletten mætter nok lidt mere *S* og indeholder lidt flere gode kcal
end en marsbar! *S*

Dog synes jeg der er for lidt fibre i! *S* Men jeg kunne nok godt finde på
at købe dem igen! *S*

Mvh Mette