2 simkort i 3330??
Fra : mjp

Dato : 22-05-02 02:57

Hej Gruppe
Jeg mener engang at have hørt noget om at der er plads til to simkort i en
3330??
Dvs man f.eks. kan skifte mellem sit personlige simkort og f.eks. arbejdets
kort, via tastaturet

Er det rigtigt??

Svar hurtigt da det er et væddemål jeg har kørende med en kammerat og vi kan
ikke finde noget om det på nettet

--
Venlig Hilsen
mjp

Fra : JMo.

Dato : 22-05-02 03:08

On Wed, 22 May 2002 03:56:44 +0200, "mjp" <mjpxnospam@hotpop.com>
wrote:

> [...]
>3330??
>Dvs man f.eks. kan skifte mellem sit personlige simkort og f.eks. arbejdets

Desværre..

Der findes dog forskellige "dobbelt-sim" løsninger med nye batterier,
bagcovers etc. Men de kræver at du slukker og tænder telefonen for at
skfite.

Fra : mjp

Dato : 22-05-02 03:20

(snip)
> Desværre..
(snip)

Øv! Sådan noget P**!! Dér tabte jeg en middag

mjp
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!