Tiberian Sun på WinXP - kan man det?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 22-05-02 00:11

Min onkel og mine fætre har i sidste weekend købt en ny PC og
installeret WindowsXP på denne - før havde de Win98.

Et af deres favoritspil var åbenbart Tiberian Sun, men det kan de ikke
få til at virke på Windows XP.
Jeg har søgt lidt rundt på google, men det eneste jeg kunne finde var
folk der *ikke* kunne få det til at virke.

Er det virkelig ikke muligt at køre spillet under Windows XP?

Hvis det er, hvorledes skal de så gøre for at kunne gøre det.

På forhånd tak
Flemming

Fra : N/A

Dato : 23-05-02 10:16

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 23-05-02 10:16

også her

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-05-02 12:40

[posted and mailed]

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in

> Virker fint på min XP Pro DK.

Ok, det er også Pro DK udgaven de har.
Ved du hvilket versionsnummer af tiberian sun du har installeret?
Jeg tænker på om du har nogle patches eller andet godt installeret.

Jeg har dog i mellemtiden fundet ud af at de har et All-in-Wonder
Radeon kort i maskinen, så det kan også være det der giver problemer.
Hele WinXP genstarter nemlig for dem når de starter Tiberian Sun op -
det kunne jo nemt være et driverproblem.

Flemming

Fra : Peter Binderup

Dato : 23-05-02 18:49

> Jeg har søgt lidt rundt på google, men det eneste jeg kunne finde var
> folk der *ikke* kunne få det til at virke.

Det er sjældent at folk poster succes historier på nettet.

Jeg forventer at alle de programmer jeg har virker, og jeg poster ikke beskeder om at de virker. Derfor vil du ofte på nettet se at
folk har problemer med ting...

/Peter