Mestersvinger
Fra : p.mariegaard

Dato : 21-05-02 23:04

sad og læste beretningen fra oesch (jeg giver op) østerleben, og må medgive
at det er stærkt oplivende læsning. Mere af samme slags var der at finde i
fredagsbørsen. det udmærkede blad havde åbenbart en journalist med på
mestersvinger den 6 maj, og han giver en meget god beskrivelse af dagen,
især hvis man selv var med, og ikke en af dem der styrtede.
hilsen
poul
fzr600

Fra : Brian/Hekto

Dato : 22-05-02 09:20

In article <aceg25$rlv$1@sunsite.dk>, p.mariegaard@post.tele.dk says...
> [...]
> mestersvinger den 6 maj, og han giver en meget god beskrivelse af dagen,
> især hvis man selv var med, og ikke en af dem der styrtede.

Hej Dr. Mariegaard!

Hvad er det for en beretning? og hvor er den????

*GGG* Ja, man må jo køre forsigtigt, og holde sit ego i ave!
Ellers så syntes jeg nu nok at der skulle arbejdes for at hænge på!
Sving på landevejen, for ikke at tale om rundkørsler, har ikke helt været
det samme siden 'Mestersvinger'!!!

/Brian/Hekto
RD350 YPVS

Fra : p.mariegaard

Dato : 22-05-02 21:43

Hej Dr. RD350
hø hø, det kan jeg kun tilslutte mig, faktisk er det blevet lidt kedeligt at
køre ligeud, og de små veje omkring sengeløse har da også fået en tur - som
var meget anderledes end den plejer. En eller anden dag lægger jeg måske
endda en sort stribe dæk der, hvilket sikkkert vil hjælpe på
køreegenskaberne, for det er jo først efter kurset at jeg rigtig er begyndt
at bruge den yderste centimeter, og der er stadig en god del mere mønster
end midt på dækket.
Beretningen er at finde i weekendtillæget til fredagsbørsen, sammen med en
artikel om tv2 direktøren og hendes duc. Deres mc-journalist har haft
travlt, og det må jo påskønnes.

Jeg kan sikkert skaffe den i acrobat reader format hvis du er interesseret
poul
fzr 600 med helt nye køreegenskaber (mest pga chaufføren).

Fra : Brian/Hekto

Dato : 23-05-02 09:12

In article <acgvoa$lgk$1@sunsite.dk>, p.mariegaard@post.tele.dk says...
> [...]
> poul
> fzr 600 med helt nye køreegenskaber (mest pga chaufføren).

Hej Poul!

Yep! Send mig flux .pdf-filen, hvis du kan!

/Hekto HOST! RD350 HOST!

Fra : Claus

Dato : 23-05-02 12:53

> Yep! Send mig flux .pdf-filen, hvis du kan!
>
> /Hekto HOST! RD350 HOST!

Du må gerne lige smide en af til mig oxo.

Claus
ZX6R

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-05-02 16:17

"Claus" <Mito@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian/Hekto" <bs@[REMOVE]hekto.dk> skrev i en meddelelse

> Du må gerne lige smide en af til mig oxo.

Eller endnu bedre ,smid den på news:dk.binaer.motor

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-05-02 07:32

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Eller endnu bedre ,smid den på news:dk.binaer.motor

Er hermed gørt

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-05-02 08:17

> Eller endnu bedre ,smid den på news:dk.binaer.motor

Har selv prøvet, men får hele tide denne i hovedet :
8<--
Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Mestersvinger.pdf',
Konto: 'news.inet.tele.dk', Server: 'news.inet.tele.dk', Protokol: NNTP,
Svar fra server: '441 435 Article exceeds local size limit', Port: 119,
Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
8<--

Den fylder 265kb , _det_ ka' sq da ikke være for stort :o/

--
Hilsen
Dennis Pedersen