Navn på et 80er hit.
Fra : Lars H.

Dato : 21-05-02 22:34

Hej, jeg hørte en sang i dag, der formentlig hed Everlasting Love.
Meget 80er agtig lyd og herlig poppet.
Kvindelig stemme, men hvad hedder artisten?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-05-02 22:49

On Tue, 21 May 2002 23:33:44 +0200, Lars H. <largo2@hotmail.com>
wrote:

>Hej, jeg hørte en sang i dag, der formentlig hed Everlasting Love.
>Meget 80er agtig lyd og herlig poppet.
>Kvindelig stemme, men hvad hedder artisten?

Well mange har lavet et nummer med den titel.
Et bud er Sandra?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-05-02 23:24

Everlasting Love:

Love Affair: nr 1 i 68
Robert Knight: nr 40 i 68 og 19 i 74
Rex Smith & Rachel Sweet: nr 35 i 81
Sandra: nr 45 i 88
World Apart: nr 20 i 93
Gloria Estafan: nr 19 i 95
Cast from "Casualty": nr 5 i 98

Og Howard Jones: nr 62 i 89, men en anden sang

Herhjemme havde Rachel Sweet et pænt hit med den! Men ellers er det nok
Sandra du leder efter.

Data fra British Hit Singles 15 th edition GOLD, der udkommer 24.5.02, men
jeg har fået (købt) et eksemplar.

Hvis der er interesse for det laver jeg en anmeldelse af dette pragt værk af
en bog (og hvis der ikke er - gør jeg det nok alligevel), men det må vente
til torsdag.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Lars H.

Dato : 22-05-02 00:45

On Wed, 22 May 2002 00:23:59 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote:

>Everlasting Love:
>
>Love Affair: nr 1 i 68
>Robert Knight: nr 40 i 68 og 19 i 74
>Rex Smith & Rachel Sweet: nr 35 i 81
>Sandra: nr 45 i 88
>World Apart: nr 20 i 93
>Gloria Estafan: nr 19 i 95
>Cast from "Casualty": nr 5 i 98

Nu har jeg lige lyttet til Gloria Estafans udgave og det er jeg
sikker på er en cover af den udgave jeg tænker. Glorias har ikke 80er
sounden. Så nu vil jeg da prøve at finde Sandra, selvom det lyder
mærkeligt hvis denne sang ikke nåede højere på listen

Fra : Lars H.

Dato : 22-05-02 10:20

Hmm, det ser ud til at alle har lavet cover til den samme sang, så jo,
det ser ud til at svaret er Sandra.
Tak for hjælpen.

Fra : Flemming

Dato : 22-05-02 21:00

On Wed, 22 May 2002 11:20:21 +0200 Lars H. <largo2@hotmail.com>
wrote in dk.kultur.musik:

> Hmm, det ser ud til at alle har lavet cover til den samme sang, så jo,
> det ser ud til at svaret er Sandra.
> Tak for hjælpen.

Når det drejer sig om Sandra, så har hun lige udgivet et nyt album bl.a med
en rigtig god udgave at Talk Talks game hit "Such a shame".

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +