Berømte mac brugere (fortsat og meget OT)
Fra : David Blangstrup

Dato : 21-05-02 22:15

On 21.5.2002 21:21, in article muenster-877CBD.21214321052002@news.tele.dk,
"Henrik Münster" <muenster@mac.com> wrote:

> Det er jo netop det, vi gør. Jeg skrev jo netop, at vi ikke havde
> overset det. Jeg har lige skrevet til Stefan Haller (geb. Kurth). Han
> har svaret, at han er i gang med en OS X version af MacSOUP, men han tør
> ikke sige, hvor lang tid der går.

> Du vil bare gerne være anderledes for at være anderledes?

Nej, så ville jeg ikke have købt en Mac.

> Vi andre
> behøver ikke gøre noget for det. Det kommer helt af sig selv.

Nå.

> Alle bruger bestemt ikke MacSOUP. Det er vist kun her i gruppen, den er
> så udbredt. Mange, når man ser internationalt, hader den som pesten og
> synes, den er underlig.

Jeg mente selvfølgelig også her i gruppen.

> Måske pga. dine eder og forbandelser. Hvorfor bruger du ikke Hogwasher?
> Det skulle jo være så godt.

Mine eder og forbandelser som du kalder dem, var jo lidt tegneserieagtige ‹
jeg prøvede på at være vittig. Det skulle ikke tages så alvorligt. Jeg kan
faktisk også godt lide Entourage, selv som Newsreader (når man lige har
vænnet sig til den). Jeg tager det hurtige i Entourage, og vil jeg læse
lange tråde, går jeg i svinestien.

--

David Blangstrup,
Allerød, Danmark