Jub jub...
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 21-05-02 21:33

Hejsa,

Så er jeg blevet den lykkelige ejer af en kun 3 måneder gammel SV'er. Damn den kører godt.
Er der nogle ting jeg skal være speciel opmærksom på mht. alm. pleje/service ?

Tillykke forresten til Adam C., som også har fået solgt sin. Jeg så den blev omregistreret inde i Roskilde i dag ved middagstid.

Steen
SV + AF

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-05-02 21:43

Jamen så tillykke med den.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens Sørensen

Dato : 21-05-02 22:27

Hej Steen

Tillykke med det, det kommer du ikke til at fortryde!

Har selv kørt SV'er i et år nu, og kan ikke se at der skulle være
noget specielt med pleje eller service, ud over normal vedligehold.

Vi ses på landevejen!

On Tue, 21 May 2002 22:32:52 +0200, "Steen D. Pedersen"
<sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote:

>Hejsa,
>
>Så er jeg blevet den lykkelige ejer af en kun 3 måneder gammel SV'er. Damn den kører godt.
>Er der nogle ting jeg skal være speciel opmærksom på mht. alm. pleje/service ?

Med venlig hilsen
Jens Sørensen

Raptor MC - www.RaptorMC.dk

Fra : Eddy Folder

Dato : 22-05-02 09:57

Tillykke med dyret...

Købte selv en for 1½ måned siden og den kører genialt.. Nu da min er en 2000
model er den eneste ting jeg lige kan sætte fingeren på, fjedringen foran..
Men dette problem skulle du ikke have på en 2002 model..

Vejret er godt, alt er dejlig og man har en MC. Hvad mere kan man forlange

Eddy F.
SV650S

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 22-05-02 13:50

Hej og tillykke med "SV-inet" ! Den bliver du bestemt ikke ked af !!!

Der er dog en ting du skal være opmærksom på - når du kører hen over et lidt
hårdt bump kan den sige klonk i forgaflen. Jeg ved ikke om det kun var et
problem på de tidlige modeller (min kærestes er fra 2000), men problemet og
en løsningsmetode er beskrevet på http://www.svrider.com under "tips'n
tricks".

Et andet godt råd er : smid et jetkit i i det sekund du har kørt den til !!!
En af mine kollegaer "hentede" 16HK i nogle områder og den blev i det hele
taget meget bedre/sjovere at køre på. Min kæreste fik jetkit i hendes UDEN
KN filter og potte og hun har nu de 70HK på baghjulet, som den er opgivet
til på motoren (typisk skal man på en kædetrækscykel trække 10-15% fra !),
så du kan egentlig nøjes med jetkittet alene. Godt nok er identiske cykler
ikke nødvendigvis identiske (giver det mening ? , men det er da en
retningslinie....

Held og lykke ! Den er vildt sjov på mindre og gerne snoede veje !

MVH
Jacob
Blackbird-pilot
http://www.tulstrup-mc.dk