El problemer...
Fra : Michael Jensen

Dato : 21-05-02 21:34

Min knallert har sådan lidt periodeiske el problemer.

Den kan med motoren tændt god holde gang i for og baglygter, men den kan
ikke aktivere bremselygte, eller blinklys. Ej heller kan den få
benzinmåleren til at vise benzin stand.

Dog er det kun nogen gang den ikke vil!

PGO Dr.Big.

Hvad kan problemet være ?

--
Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 21-05-02 22:04

"Michael Jensen" <michael@freeFJERNDETTEzz.dk> skrev i en meddelelse

> Min knallert har sådan lidt periodeiske el problemer.

Det er altid spændende

> Den kan med motoren tændt godt holde gang i for og baglygter, men den kan
> ikke aktivere bremselygte, eller blinklys. Ej heller kan den få
> [...]

Tjae... Din hoved ledning er blev tyndt, fx efter den har været i klemme?
Dårlig stelforbindele?
Dårlig forbindelse mellem ladekredsløb og batteri?

Fra : Michael Jensen

Dato : 21-05-02 22:55

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ceab676$0$243$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Tjae... Din hoved ledning er blev tyndt, fx efter den har været i klemme?
> Dårlig stelforbindele?
> Dårlig forbindelse mellem ladekredsløb og batteri?

Hey Brian,

Takker...

Vil lige prøve at gå det igennem her i morgen :)

Fra : Michael Jensen

Dato : 24-05-02 17:31

> [...]
>
> Den kan med motoren tændt god holde gang i for og baglygter, men den kan
> ikke aktivere bremselygte, eller blinklys. Ej heller kan den få

Det viste sig at det var en strømregulator der var stået af, efter montering
af en ny er der ikke problemer mere :)