E-Mail
webnoob 5265
visning af tråd i agent
Fra : emil

Dato : 07-02-01 22:11

Hej.
Jeg fået anbefalet at bruge "agent" fordi jeg gerne vil se det der bliver postet i dk.binaer som én tråd.
Nu har jeg hentet den, men postningerne er ligeså spredt som i OE - hva' er der galt?

emil

Fra : tjah@lphund.dk

Dato : 08-02-01 08:28

On Wed, 7 Feb 2001 22:11:11 +0100, "emil" <emil@mailpusher.zom> wrote:

> [...]
>Nu har jeg hentet den, men postningerne er ligeså spredt som i OE - hva' er der galt?

Så vidt jeg husker så tråder Agent selv, i de binære grupper sorterer
jeg på "Autor", i resten på "thread"
--
MVH
Bruno

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-01 09:46

Wed, 7 Feb 2001 22:11:11 +0100, skrev "emil" <emil@mailpusher.zom>:

>Nu har jeg hentet den, men postningerne er ligeså spredt som i OE - hva' er der galt?

Højreklik på mappen og vælg Sort by subject.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-02-01 12:41

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev...
> Højreklik på mappen og vælg Sort by subject.

Det giver ikke nogen tråd her, når jeg prøver. På den baggrund kunne
man ligeså godt bruge OE, der også kan sortere på Subject.
Gravity fra http://www.microplanet.com ligger derimod alle postningerne
i tråd ved at tråde både efter subject og messageid.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-01 15:25

Tue, 13 Feb 2001 12:41:16 +0100, skrev Morten Bjergstrøm
<nospam@miljoekemi.cjb.net>:

>Det giver ikke nogen tråd her, når jeg prøver. På den baggrund kunne
>man ligeså godt bruge OE, der også kan sortere på Subject.

OK - korrekt, det er ikke en rigtig tråd, men det gør vel det folk,
som regel gerne vil have, at de dele der hører sammen ligger i
rækkefølge.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-02-01 18:26

> [...]
> OK - korrekt, det er ikke en rigtig tråd, men det gør vel det folk,
> som regel gerne vil have, at de dele der hører sammen ligger i

Jep, men prøv at forklar OE-brugerne det. Der er en "hård" kerne, der
konsekvent nægter at indse, at "problemerne" i dk.binaer kan løses ved
noget så simpelt som at sortere efter subjekt.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : CHRistian

Dato : 13-02-01 18:46

Morten Bjergstrøm <nospam@miljoekemi.cjb.net> wrote:

>Det giver ikke nogen tråd her, når jeg prøver. På den baggrund kunne

Agent kan nu godt tråde ud fra subject, men så skal det være helt ens;
dvs. det ikke hjælper noget, hvis der er et led i subj., som ændres hele
tiden.

....include messages with the same subject under the same thread, even if
the follow-up message doesn't contain a valid reference to the original.

>Gravity fra http://www.microplanet.com ligger derimod alle postningerne
>i tråd ved at tråde både efter subject og messageid.

Hvordan kan den det, hvis der er et led, som ændres ved hvert indlæg?

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-02-01 22:14

CHRistian <nospam@direkte.org> skrev...

> Hvordan kan den det, hvis der er et led, som ændres ved hvert indlæg?

Ved kun at sammenligne en del af strengen. Antallet af tegn, der
sammenlignes kan vælges i RegDB.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : CHRistian

Dato : 09-02-01 15:30

> [...]

>Nu har jeg hentet den, men postningerne er ligeså spredt som i OE - hva' er der galt?

A tråder, hvis det er postet i tråde (normalt). Måske har du den sat op
til at starte en ny tråd, hvis subjectet ændres...
Options .--> General --> Ej V i 'Start a new thread ... '

PS: kan du ikke poste med en lidt mindre linjelængde (max. 72 tegn), for
din tekst kan ikke være på skærmen.

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,6: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/