OS X: kan ikke se scanner og brænder
Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-05-02 20:34

Hej - min forholdsvis nyinstallerede OSX 10.14 melder at den i Classic
mode ikke kan se min scanner eller min cd-brænder. Det var ikke noget
problem i min tidligere rene 9.2-installation. Den melder nu bus-fejl og
fejl 34 og hævder, at de to ydre (SCSI-)enheder ikke findes i netværket.
Jeg har en USB-printer, som der ikke er probler med med at se i OSX. Det
ville være fint, hvis jeg kunen få Classic-contact til scanner (Epson
GT-7000) og brænder (One Tech Pro med Yahama-drev)....???
Tak for svar!
Søren

--
Søren