Magiccard hvor finder jeg det på nettet .
Fra : Charlotte & Steen

Dato : 21-05-02 19:30

Magiccard jeg har besøg fra USA og børne vil gerne have disse card men jeg
ved ikke en pind om hvad det er .jeg har søgt på nettet og ikke fundet noget
om det de siger at det kan hentes på æslet og kazaa og der fandt jeg ikke
noget .

Er der en der ved noget om det må i gerne hjælpe mig.
hilsen steen

Fra : Mercenary

Dato : 21-05-02 19:53

Magic er et kortspil, med rigtige kort. Lidt ligesom Pokemon. Der er lavet
et par middelmådige computerspil med baggrund i kortspillet.
Bl.a. Magic - The gathering.

/Merc

Fra : Charlotte & Steen

Dato : 21-05-02 20:41

Det var findt. tak for hjælpen. jeg fandt noget jeg kunne bruge i sær spilet
Magic - The gathering .
hilsen steen.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 21-05-02 20:04

> Er der en der ved noget om det må i gerne hjælpe mig.

Besøg en Bog & Idé forretning, og spørg efter nogle Magic kort.
De kan 100% sikkert hjælpe dig...

(Har selv Magickort købt i Bog & Idé )

//Troels