E-Mail
webnoob 5265
Opsplittet filer
Fra : Brian

Dato : 07-02-01 22:07

Hej.
hvilket prg. skal man bruge ,når man henter en fil som delt op i tre eks mp3

--
Med Venlig Hilsen
Brian Beck

Fra : Mogens

Dato : 08-02-01 09:42

On Wed, 7 Feb 2001 22:06:30 +0100, "Brian" <box4102@post1.tele.dk>
wrote:

>Hej.
>hvilket prg. skal man bruge ,når man henter en fil som delt op i tre eks mp3

I Outlook Express, som jeg kan se du bruger, markerer du de enkelte
stumper af mp3 filen, højreklikker og vælger "Kombiner & Dekrypter".
Tjek at rækkefølgen af stumperne er i orden inden du klikker OK.
Så bliver mp3 filen samlet og du kan gemme den på harddisken.

Mvh Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-01 09:46

Wed, 7 Feb 2001 22:06:30 +0100, skrev "Brian"
<box4102@post1.tele.dk>:

>hvilket prg. skal man bruge ,når man henter en fil som delt op i tre eks mp3

Det er da et godt spørgsmål, for det afhænger da af, hvad der har
splittet filen op.

Hvis du ser en meddelelse med en vedhæftet fil samt to med
vrøvletekst, så skal du bare markere de tre, der hører sammen og vælge
kombiner og afkod (se samle i OEs hjælp).

Det kan også være nogen, der er splittet med winrar (*.rar, *.r00 +
*.r01), her skal du bruge Winrar fra http://www.rarsoft.com.

Ellers må du skrive lidt nærmere om, hvad problemet er.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 31.12.2001

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-02-01 20:13

On Thu, 08 Feb 2001 09:45:43 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det kan også være nogen, der er splittet med winrar (*.rar, *.r00 +
>*.r01), her skal du bruge Winrar fra http://www.rarsoft.com

Windows Commander klarer dem også.

--
hilsen pelo