HASTER: Glemt sikkerhedskode, nogen der ka~
Fra : Jeppe Blæsbjerg

Dato : 21-05-02 17:17

Jeg har en Nokia 3310 hvor jeg har glemt sikkerhedskode.
Hvis jeg skal have smidt ny software på i min lokale Nokia-shop koster det
250,- det er lidt dyrt eftersom jeg har solgt telefonen for 500,-
Nogen der kan resette den, eller bare finde den?
- billigste bud får ordren!!!
På forhånd tak!!!

Med venlig hilsen
Jeppe Blæsbjerg
jeppe@blaesbjerg.dk

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 21-05-02 17:27

Hej Jeppe.
Du kan finde din sikkerhedskode ved hjælp af et datakabel.
Har du ikke et, og bor du i midt jylland vil jeg gerne finde den til dig
gratis.

Mvh..Søren

Fra : Jeppe Blæsbjerg

Dato : 21-05-02 18:18

Hej Søren.

Jeg har desværre ikke et!

Kan du finde det uden at få mit simkort med???

- hvis jeg så kunne sende den til dig, smide en 50,- eller en hund med i
pakken, og så få dig til at finde sikkerhedskoden - og så smide telefonen i
postkassen igen, så den havner hos den nye ejer.

Jeg betaler selvfølgelig portoen.

Jeg bor nemlig på fyn, så...

Med venlig hilsen

Jeppe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-05-02 23:38

Jeppe Blæsbjerg skrev:

>Kan du finde det uden at få mit simkort med?

SIM-kortet behøver man ikke for at aflæse/nulstille SIM-kortet.

venligst,
Lasse Hedegaard