Opdatering på min hjemmeside!
Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 21-05-02 16:29

Hej alle ammen!

Jeg er i øjeblikket igang med at opdatere min hjemmeside! Således at
der kommer tekniske specifikationer til alle billederne : HK,
accelration 0-100km/t, tophastighed og prisen!

Indtil videre har jeg kun lavet disse ændringer på yamaha siden, men
de andre skulle gerne
komme med i løbet af kort tid! Hvis der ved enkelte af billederne ikke
er specifikationer, er det fordi jeg har kunne finde de fornødne
oplysninger, disse kommer naturligvis med tiden!

Jeg undskylder hvis der skulle være sneget sig forkerte oplysninger,
og vil derfor gerne have besked derom!

Mvh Kim
(Bandit 600)
streetfigther@mail.dk

http://www.sitecenter.dk/motorcykler

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-05-02 08:38

Kim...streetfigther@mail.dk wrote in article
<3cea67bc$0$11925$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Jeg undskylder hvis der skulle være sneget sig forkerte oplysninger,
> og vil derfor gerne have besked derom!

Millen på billedet er ikke en 'R' - "kun" en almindelig

--
Mikkel
Fluekn*pper