GTA3 i DK
Fra : Pussyman

Dato : 21-05-02 16:15

Hej

Er der nogle der ved præcis GTA3 kommer i DK til PC, for jeg synes at nogle
forretninger siger at 24.05.02 kommer det andre 27.05.02 og nogle 31.05.02
men hvad er rigtigt og findes der evt. nogle der allerede har det det er jo
kommet i USA.

Jeg glæder mig sku til at fare rundt i nogle fede biler (:

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 21-05-02 16:23

> [...]
31.05.02
> men hvad er rigtigt og findes der evt. nogle der allerede har det det er

Jeg er sq også i tvivl. Så en plakat foran Merlin Aalborg, hvor der står d.
27.05 - det samme hos www.realgames.dk. Hos www.gamemail.dk oplyses d.
31.05.
Jeg tror, at vi skal satse på datoen d. 27.05.

Forvirret? Det tror jeg nok frisør.

Fra : MaRk

Dato : 21-05-02 16:44

Hej

Glæder mig osse så vildt meget.
Jeg har skrevet omkrinng udgivelsen til at par forretninger Electronics
Boutique siger de har det d. 24. på deres hjemmeside. Skrev til dem og
spurgte om det var rigtigt de sverede: "Ja det skulle det gerne, hvis det
bliver yderligere udsat vil det kunne ses på vores hjemmeside."

Gamemail har på deres side skrevet de har det d. 31. Jeg skrev og spurgte om
d. 31. var d. rigtige de svarede: "det skulle komme til ca. den. 27-5"
og et lille link: http://www.gamemail.dk/index.asp?pcode=11203

hilzner
MaRk

Fra : Dopedog

Dato : 22-05-02 12:04

Jeg har det .... ganske udemærket spil :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Skizofrenia

Dato : 23-05-02 15:20

Jeg ringede ned til den lokale Fona butik (i Skive). De sagde at de får
spillet i morgen. Så prøv at tjek jeres lokale fona'er, for det er nok det
samme over hele landet.

Fra : Dopedog

Dato : 23-05-02 18:11

..... eller at kende nogen der arbejder i en butik hvor de fik det hjem for
et par døgn siden ... :D

-Ronnie

Fra : Andrew

Dato : 24-05-02 16:38