KØBES: Susan Powter Spis!
Fra : tb

Dato : 21-05-02 16:07

Er der nogen der ligger inde med ovennævnte bog, så vil jeg meget gerne høre
fra dig/jer!

Jeg bor i KBHs området, men bogen kan jo sendes, så hvis du bor i
Nordjylland, så skal det da ikke afholde dig!

Jeg håber meget der er en der gerne vil sælge den, til fornuftig pris
selvfølgelig!

tb

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 28-05-02 09:47

hvad er en fornuftig pris? Jeg har 2 hun har skrevet?

Jannie