coco beach
Fra : hawk

Dato : 21-05-02 15:43

vi er 4 voksne og 3 børn der skal på ferie på coco beach
på filipinerne, er der nogen der har noget godt at fortælle om det

mvh claus

Fra : Stig Nielsen

Dato : 21-05-02 18:57

hawk <jensen98@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cea5d09$0$11940$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> vi er 4 voksne og 3 børn der skal på ferie på coco beach
> på filipinerne, er der nogen der har noget godt at fortælle om det
>
> mvh claus

Hej Claus

Det kan varmt anbefales, det er et rigtigt familiested, med en meget
hyggelig atmosfære og meget rare mennesker.
Hytterne er lækre, hvis man vel at mærke har DeLuxe, Standard rummene er
lidt for små.
Maden er god og latterlig billig, for to år siden da jeg var der, kostede
den dyreste ret 40 kr.
På den "fine" restaurant kostede det 80 kr. for en tre retters og så er det
virkelig lækkerier.

Dog er området ikke det mest sindsoprivende spændende.

Har man været i nabobyerne Sabang & Puerto Galera et par aftener, så har man
set det hele.
Stranden er fin og ungerne vil sikkert elske at snorkle rundt i "akvariet"
uden for coco beach.
Korallerne er dog en smule kvæstet, men der er flot alligevel.

Personligt synes jeg at en uge på coco beach er nok, så hvis I har råd og
lyst så kan jeg varmt anbefale en tur med coco explorer.
Det er et forrygende krydstogt på en uge med masser af oplevelser og
fantastisk mad.
Her er der noget at lave for enhver vandhund og shopping-genet kan også
plejes til ingen penge.

Skriv igen hvis du vil vide mere.

God tur !

Stig