Se Win98 crashe under Bill Gates' lancerin~
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 21-05-02 15:14

Ja, det er gamle nyheder, men jeg har ikke set det med egne øjne før.
Ret underholdende!

http://members.tripod.com/pcmuseum/win98crash.mov

(1,6 MB QuickTime-film)

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Simon T

Dato : 21-05-02 18:45

Mikkel Pagh <nospam@nospam.com> wrote:

> Ja, det er gamle nyheder, men jeg har ikke set det med egne øjne før.
> [...]

Så har du måske heller ikke set den her:

http://www.rhk.dk/users/mac/dancemonkeyboy.mpeg

Simon <- jep!

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 21-05-02 18:56

In article <1fcjtd6.19w9hcgjvhg84N%simon@REMOVEsamfundsnasser.dk>,
simon@REMOVEsamfundsnasser.dk (Simon T) wrote:

> Så har du måske heller ikke set den her:
>
> http://www.rhk.dk/users/mac/dancemonkeyboy.mpeg

Hvis det er rigtigt, så er jeg *meget* rystet. Er det fup? Hvis ikke,
hvor stammer det så fra?

> Simon <- jep!

Mikkel <- Anna og jeg kommer ned med en gave til dig lige om lidt...

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-05-02 19:39

In article <nospam-1AA934.19560021052002@news.net.uni-c.dk>, Mikkel
Pagh <nospam@nospam.com> wrote:

> Hvis det er rigtigt, så er jeg *meget* rystet. Er det fup? Hvis ikke,
> hvor stammer det så fra?

http://shor.ter.dk/54914806
http://www.disinfo.com/pages/article/id1486/pg1/

Det er 'desværre' den skinbarlige sandhed.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-05-02 23:58

Mikkel Pagh <nospam@nospam.com> wrote:

> Hvis det er rigtigt, så er jeg *meget* rystet.

Og den remixer vi lige:
<http://homepage.mac.com/jcarusone/iMovieTheater2.html>
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-05-02 02:01

Hej Michael

Har du selv lavet det mix? - så er det immervæk godt lavet! - Men ku' vi
ik' få lov til at downloade den?

Michael Tysk-Andersen wrote:

> Og den remixer vi lige:
> <http://homepage.mac.com/jcarusone/iMovieTheater2.html>

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 22-05-02 10:49

> Har du selv lavet det mix?

Nej!

> - så er det immervæk godt lavet! - Men ku' vi
> ik' få lov til at downloade den?

Prøv at søge på balmer remix på google!
Men du kan også starte her: <http://www.ntk.net/ballmer/mirrors.html>
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-05-02 00:43

Hej Mikkel

Hvis det er ægte, - så _er_ manden da splitterravende gal!

- Men jeg tror, den er god nok... Jeg mener, det var på CNN, jeg så noget
for et par år siden om, at han i ren og skær raseri og fuldskab havde
'ryddet' en restaurant ved at fare rundt i lokalet som en gal tyr og hive
alle dugene af bordene...

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 22-05-02 08:51

In article <3CEADB70.E8DD9DB8@mail1.stofanet.dk>,

> [...]
> for et par år siden om, at han i ren og skær raseri og fuldskab havde
> 'ryddet' en restaurant ved at fare rundt i lokalet som en gal tyr og hive

Wow!

Kommer lige til at tænke på: Det kunne være interessant at sætte en
antropolog og en teolog sammen for at analysere hvordan
Win/Mac-konflikten italesættes i fora som dette.

Jeg tror man vil kunne finde store paralleller, ideologisk og narrativt,
til Bibelen... bare et gæt.

Det gode >< det onde
Den svage >< den stærke
Nytænkning >< konservatisme
Liv >< død
Frihed >< tvang
Idealisme >< opportunisme
etc.

Og så i det hele taget det, at Mac'en lever et truet liv, fulgt at en
udvalgt skare af loyale disciple i evig frygt for at blive korsfæstet af
magthaverne (dvs. MS).

I gamle rotter i gruppen har nok haft den oppe at vende før, så der er
sikkert bygget en del videre på den historie.
Erik Richard, som teolog må du da kunne give et kvalificeret bud på, om
parallellen holder.

Det er i hvert fald en mulig forklaring på, at Mac-fællesskabet er så
stærkt - at Mac/Win-situationen sætter gang i nogle dybtliggende
forståelses- og reaktionsmønstre i os.

I øvrigt, Michael,jeg har ikke kunnet se dit remix endnu, da siden er
lukket pga. "excessive bandwidth consumption"...

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 22-05-02 10:49

Mikkel Pagh <nospam@nospam.com> wrote:

> I øvrigt, Michael,jeg har ikke kunnet se dit remix endnu, da siden er
> lukket pga. "excessive bandwidth consumption"...

Det er nu ikke mig der har lavet det! Men sjovt nok kan jeg heller ikke
komme igennem nu. Det kan umuligt være fodi jeg har postet linket i
dk.edb.mac. Det er efterhånden en gammel ting.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 22-05-02 11:16

> Det er nu ikke mig der har lavet det! Men sjovt nok kan jeg heller ikke
> komme igennem nu. Det kan umuligt være fodi jeg har postet linket i
> dk.edb.mac. Det er efterhånden en gammel ting.

Fandt filmen på min gamle maskine og har lagt den på:

<www.tysk-andersen.dk/balmer.mov>

Mit domain peger muligvis ikke på min server endnu, så prøv i stedet:

<http://80.62.36.55/balmer.mov>

OBS: serveren er som Gyllings ikke altid oppe.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 27-05-02 16:19

simon@REMOVEsamfundsnasser.dk (Simon T) writes:

> Så har du måske heller ikke set den her:

Eller denne samling?

http://jokke.dk/media/balmer.html

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 27-05-02 17:55

In article <kyn0ulsjnp.fsf@mimer.null.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> Eller denne samling?
>
> http://jokke.dk/media/balmer.html

LOL! Manden udviser virkelig en fascinerende mangel på social
intelligens.

Musikvideoen er i øvrigt ret funky.

/Mikkel