Folk-music - pladeselskaber?
Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-05-02 12:17

Hvilke pladeselskaber gør sig meget i Folk music?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Lagerhead

Dato : 21-05-02 12:42

http://www.northernlightmusic.com/ har er godt udvalg.

Mvh

Espen
---
Have YOU visited http://www.neilbrophy.com lately?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-05-02 10:17

On Tue, 21 May 2002 13:42:08 +0200, "Lagerhead"
<wess@vip.[spamoff]cybercity.dk> wrote:

>http://www.northernlightmusic.com/ har er godt udvalg.

Takker. Men der må vel findes flere danske selskaber?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 22-05-02 11:28

"Karsten Jensen" <k-j@direkte.org> wrote:
> Hvilke pladeselskaber gør sig meget i Folk music?

Hvis du mener forhandlere, kan jeg anbefale Millstream i Tønder.
De sender gerne et katalog. Kig her: http://www.millstream.dk

Mvh.

Henrik

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-05-02 10:40

On Wed, 22 May 2002 12:27:54 +0200, "Henrik S. Pedersen"
<yyy_nospam@mail.tele.dk> wrote:

>Hvis du mener forhandlere, kan jeg anbefale Millstream i Tønder.
>De sender gerne et katalog. Kig her: http://www.millstream.dk

Jeg har lovet et udenlandsk band at finde navne på et selskab de måske
kan signes til.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : John K

Dato : 23-05-02 12:36

> Jeg har lovet et udenlandsk band at finde navne på et selskab de måske
> kan signes til.

Jeg skal gerne høre vores folk-music studievært om han har nogle kontakter,
hvis det har interesse.

Mvh

John K

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-05-02 16:45

On Thu, 23 May 2002 13:36:26 +0200, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

>Jeg skal gerne høre vores folk-music studievært om han har nogle kontakter,
>hvis det har interesse.

Det har det... På forhånd tak.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 24-05-02 21:49

"Karsten Jensen" <k-j@direkte.org> skrev

> Jeg har lovet et udenlandsk band at finde navne på et selskab de måske
> kan signes til.

Her er det mange danske folk-grupper bruger

http://www.gofolk.dk

Og for evt booking

http://www.rootsmusicagency.com

Der er sikkert også andre, kig evt på