Priser på Yamaha TDR 125 R?
Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 21-05-02 12:07

Hej

Er der ikke lige en der kan række ud efter MC revyen eller lignende
prisoversigt, og skrive hvad ny priserne på en Yamaha TDR 125 R var fra 1996
og frem?

mvh Lars

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-05-02 12:27

Lars Myrthu Rasmussen wrote:

> Hej
>
> Er der ikke lige en der kan række ud efter MC revyen eller lignende
> prisoversigt, og skrive hvad ny priserne på en Yamaha TDR 125 R var fra 1996
> og frem?

Der var jo engang en venlig sjæl der lagde adskillige års MC Revy til
download... og ifølge dem kostede en TDR 125 R, i 1996, 34.900 Kr.

Tophastighed: 135km/t
0-100: 8.0sek
Maks.Eff.: 37HK
Forbrug: 18 km/l

Enten er jeg blevet småblind eller også var det sidste år den model blev
produceret. Jeg kan ihvertfald ikke finde den i de næste års numre.

/Robert

Fra : Mads Stetter

Dato : 21-05-02 14:45

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Tophastighed: 135km/t
> 0-100: 8.0sek
> Maks.Eff.: 37HK
> Forbrug: 18 km/l

En ting er sikkert... den har iokk 37 heste!

Tror du mener 27! (tastefejl)

MVH Mads Stetter

Fra : Ulrik Borg

Dato : 21-05-02 14:54

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> "Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> En ting er sikkert... den har iokk 37 heste!
>
> Tror du mener 27! (tastefejl)

Nej, jeg tror nærmere han mener 31! (Egentlig en sjov tastefejl )

-Ulrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-05-02 15:58

Ulrik Borg wrote:

> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> Nej, jeg tror nærmere han mener 31! (Egentlig en sjov tastefejl )

Hmmm.. ved nærmere eftersyn kan det da godt være der står 31.
Det er skrevet med sådan noget digital-tals efterligning så enten har
TDR'en kun 31 HK eller også har GTS1000/A '96 intet mindre end 707HK

Men det er jo også en lidt større cykel så den skal vel bruge lidt mere
motorkraft

/Robert

Fra : oxford

Dato : 21-05-02 22:04

Yamaha TDR 125 R
Kategori City
Tophastighed 135 km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på 8,0 sek.
Forbrug 18 km/liter
Motor 1-cylindret vandkølet 2-takts motor med reed-ventil
indsugning. Boring: 56 mm. Slaglængde: 50,7 mm. Slagvolumen: 124
ccm.
Kompressionsforhold: 12,8:1. Maks. effekt: 31 hk / 22,7 kW ved
9500 o/min.
Maks. moment: 19,7 Nm ved 9500 o/min. 1 stk. 28 mm
Dell'Orto-karburator.
Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad.
Kædetræk.
Stel Enkelt, lukket rørramme i stål. Kronhovedvinkel: 62,7°.
Efterløb: 97 mm. Akselafstand: 1415 mm.
Affjedring for Hydraulisk teleskopgaffel med 41 mm gaffelben.
Fjedervandring: 170 mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper.
Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 180 mm.
Bremser For: 282 mm skive med fast ophæng. 2-stemplet flydende
ophængt caliper.
Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt
caliper.

Dæk og fælge For: 100/90-18 på 1,60" alufælg med eger.
Bag: 130/80-17 på 1,85" alufælg med eger.

Mål og vægt Totallængde: 2090 mm. Sædehøjde: 855 mm. Frihøjde: ?
mm. Tankkapacitet/reserve: 15,0/0 liter. Egenvægt: 110 kg.
Vægt/kraft forhold 3,67 kg/hk

Mvh. Flemming

Fra : molnit

Dato : 21-05-02 15:55

"Ulrik Borg" <ulrik@ostenfeld.dk> wrote in message

> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> Nej, jeg tror nærmere han mener 31! (Egentlig en sjov tastefejl )

Er det ik 33 - 34 stykker ???

Lars Molnit

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 21-05-02 16:31

> Der var jo engang en venlig sjæl der lagde adskillige års MC Revy til
> download... og ifølge dem kostede en TDR 125 R, i 1996, 34.900 Kr.

Mon ikke den stadigvæk eksisterer et sted, mail mig så kigger vi på det

MVH Rune