Drivere til tv-tuner bt878
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 21-05-02 12:22

Mit tv-kort (aver tv98) har siden opgraderingen til winXP suttet helt vildt.
Billedet er grovkornet, hakker og flimrer. Lyden er derimod udemærket.

Jeg har opgraderet driverne til de nyeste fra avers hjemmeside, men det
hjalp ikke synderligt.
Selve tuner-programmet har jeg ikke fundet en ny version af, og håber lidt
på at det er problenmet.

Er der nogle der kender et godt tv-tuner program til bt878 (eller bt848) som
jeg kan afprøve??

Alternativt ville jeg høre om der er nogen der kender alternative drivere
til bt-878-kortet???

Lars Christoffersen
Lars.Christoffersen@mail.dk

Fra : Jan Hansen

Dato : 22-05-02 06:38

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan afprøve??
>
> Alternativt ville jeg høre om der er nogen der kender alternative drivere

Prøv at kigge lidt her www.tv-cards.com

Der er alt godt fra havet mht TV-kort.

Mvh Jan Hansen

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 23-05-02 18:58

> Prøv at kigge lidt her www.tv-cards.com
>
> Der er alt godt fra havet mht TV-kort.
>
> Mvh Jan Hansen

Mange tak.
Siden ser ud til at indeholde alt hvad hjertet begærer til tv-kort. Bruger
lige et par dage på at læse og teste.

Endnu engang tak

Lars Christoffersen