Gulvlak, hvilken fabrikant?
Fra : Tobias Simonsen

Dato : 21-05-02 11:25

Vi påtænker at lakkere vores trægulv, men hvem fabrikere gulvlakker?
Hverken Faxe eller Trip-Trap gør i lakker, kun olier og sæber.

Hvem kan hjælpe, evt. men en hjemmeside.

/Tobias

Fra : LL

Dato : 21-05-02 12:13

Prøv: http://www.junckers.dk/ og se under "Blitsa", de har nogle af de
bedste (og mest brugte" gulvlakker.
MVH
LL

http://www.kandu.dk/

Fra : Per H

Dato : 21-05-02 14:47

On Tue, 21 May 2002 10:24:58 GMT, Tobias Simonsen
<tobiassimonsen@hotmail.com> skrev:

blitza 2 komponent.
den lugter ganske kraftig i et par dage men den er bomstærk.

Kan også fås på vandbassis, men så skal du give den en extra gang for
at opnå samme slidstyrke.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-02 20:08

"Tobias Simonsen" <tobiassimonsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi påtænker at lakkere vores trægulv, men hvem fabrikere gulvlakker?
> Hverken Faxe eller Trip-Trap gør i lakker, kun olier og sæber.
>
> Hvem kan hjælpe, evt. men en hjemmeside.

Blitza er nok den bedste gulvlak, især 2 komponent udgaven, den stinker og
du skal have døre og vinduer åbne, den vandbaserede er ikke nær så
slidstærk, den er efter min mening heller ikke så pæn, den dækker træets
struktur og ligner et plastlag ovenpå træet.
Hvis du vælger Blitza skal du se dig om for at finde en rimelig pris, sidste
sommer så jeg priser fra ca. 600 kr for 5 liter til over 1100, hvis du bor i
nærheden af Århus kan jeg anbefale Hygæa farver på Søren Frichsvej, de har
vistnok også forretninger andre steder i landet.

Fra : Tobias Simonsen

Dato : 22-05-02 06:27

Tobias Simonsen wrote:

> Vi påtænker at lakkere vores trægulv, men hvem fabrikere gulvlakker?
> Hverken Faxe eller Trip-Trap gør i lakker, kun olier og sæber.
>
> Hvem kan hjælpe, evt. men en hjemmeside.
>
> /Tobias

Tak for svarene, jeg må på prisjagt.

/Tobias