Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
asus 6600
Fra : Allan Jacobsen

Dato : 05-12-00 01:12

hej hvem ved hvordan jeg for flashet min bios tilbage til.
asus når jeg har flashet den til nvidia?

Fra : sniper Nolight

Dato : 06-12-00 19:52

> hej hvem ved hvordan jeg for flashet min bios tilbage til.
> asus når jeg har flashet den til nvidia?

flashet til asus?... mener du at du har installeret nvidias drivere og gerne
vil installere asus drivere igen?... man kan kun flashe bios'en på
grafikkortet, men det har nvidia mig bekendt ikke noget med at gøre... hvis
du mener hvad jeg tror du mener skal du gå ind i tilføj/fjern programmer og
fjerne nvidia display drivers... genstart... pak derefter den downloadede
driver ud du har hentet på www.asus.com gå så ind i enhedshåndtering
højreklik på dit skærmkort / egenskaber / driver/ opdater driver / vælg et
fra liste / tryk har diskette/cd vælg den mappe du har pakket ud i og
maskinen ordner resten... har jeg totalt misforstået må du undskylde... vil
du flashe bios'en så skriv igen og jeg vil meget gerne hjælpe med det
osse