MS Outlook 2000:
Fra : GC

Dato : 21-05-02 10:46

MS Outlook 2000:

Hvorfor får jeg stadig mails fra afsenderer som jeg har føjet til
"liste over afsendere af uønsket e-mails"

mvh
gert

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-05-02 11:06

"GC" <gc@post2.tele.dk> skrev:

> MS Outlook 2000:
>
> Hvorfor får jeg stadig mails fra afsenderer som jeg har føjet til
> "liste over afsendere af uønsket e-mails"

Du har stillet samme spørgsmål i
<news:dk.edb.internet.software.mail+news>. Det er relevant i begge
grupper, men du bør altid anvende krydspost når du sender samme
besked til flere grupper. På den måde kan man lettere holde styr på
svar i forskellige grupper - og folk der som jeg læser begge
grupper slipper for at læse indlægget 2 gange.

Se evt. http://usenet.dk/netikette/crosspost.html og
http://usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost

NB: Jeg har givet et svar i mail+news-gruppen, men det er ikke
sikkert du kan bruge det.

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner i
netikettegruppen da det er uden for denne gruppes emneområde).

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)