hl og cs-problemer
Fra : Plazm0id

Dato : 21-05-02 10:47

hej ng,
jeg skrev tidligere ang. hl fejl - og jeg har fået den til at lade være med
at spørge efter en anden service pack !
men nu da jeg gerne til opdatere til den nyeste version får jeg nogle nye
problemer. :(
når jeg henter hl1109.exe ( ca. 80 mb ) siger den "Corrupt file" når jeg
prøver at installere.
og hvis jeg sætter hl's autoupdater til at hente den fra sierra soft
godkendte servere, siger den os, når den er færdig : " File has wrong
size...bla...bla... it is therefore invalid" ???
nogen der har prøvet noget lign. ?

og når jeg så prøver at starte cs( lave LAN server, for at se om det
virker ) siger den :
" Could not load cstrike\cl_dlls\client.dll " ?? Filen eksistrer, men hvad
kan der være galt ?

pft !
mvh, jesper

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-05-02 11:31

"Plazm0id" <Plazm0id@phreaker.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker ) siger den :
> " Could not load cstrike\cl_dlls\client.dll " ?? Filen eksistrer, men hvad

autoupdate er fucked så den skal du bare glemme. Mit bedste råd er at
afinstallere og rpøve igen. Jeg havde stort set samme problemer, men de blev
løst, da jeg fik renset ud i diverse tidligere hl/cs updates mv.

ras

Fra : Plazm0id

Dato : 21-05-02 12:05

jeg har lige prøvet at fjerne alt sierra + hl..
- så installerede jeg hl
- så kørte jeg updaten hl1109.exe ( 80.921.107 byte ! )
samme fejl igen :/

andre forslag ?

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-05-02 15:29

> jeg har lige prøvet at fjerne alt sierra + hl..
> - så installerede jeg hl
> - så kørte jeg updaten hl1109.exe ( 80.921.107 byte ! )
> samme fejl igen :/
>
> andre forslag ?

er du sikker på det er den rigtige version du henter? Hvilken version HL har
du på cd?

Fra : Plazm0id

Dato : 21-05-02 17:48

Inde i console skriver den flg. : "Half-Life 1.0.1.0 ( Build 929 )"
Og i beskrivelsen til den fil jeg henter står der : "1.1.0.9 (74.8 MB) -
Upgrades any version of Half-Life to current version 1.1.0.9. "

Så jeg kan heller ikke se at der er noget galt dér :/

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-05-02 18:39

> [...]
> Upgrades any version of Half-Life to current version 1.1.0.9. "
>
> Så jeg kan heller ikke se at der er noget galt dér :/

nææææ ... men der finde sjo mindst tre forskellige versioner af HL og så
vidt jeg ved skal man bruge forskellige updates til de forskellige
versioner.
ras

Fra : Plazm0id

Dato : 21-05-02 21:16

Ja, den rene HL uden noget virker som den skal !...

----

Fra : rasmus carlsen

Dato : 22-05-02 12:52

> Ja, den rene HL uden noget virker som den skal !...

men hvilken version er det ...???
ras