Han i SW Ep. III ??
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-05-02 10:46

Hejsa
Jeg tænke bare på om Han måske dukker op i Ep. III?
Han kender jo Jabba og der igennem Boba. Eller er det for langt ude og
ikke muligt. Jeg kan ikke nøjagtigt huske det første møde, men de
kender jo ikke hinanden.
Bare en tanke

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 21-05-02 11:17

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse news:em5keusdf7lrk2t6g2n6pjs7vrd87o6e56@4ax.com...
> [...]
> Han kender jo Jabba og der igennem Boba. Eller er det for langt ude og
> ikke muligt. Jeg kan ikke nøjagtigt huske det første møde, men de

Jeg går ud fra at Han er på nogenlunde samme alder som Luke og Leia og da de to først bliver født i EP3 så skal du nok ikke regne
med at se Han.

Martin

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-05-02 11:31

Good point
Selvom han virker ældre.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mogens

Dato : 21-05-02 11:45

> [...]

>Jeg går ud fra at Han er på nogenlunde samme alder som Luke og Leia og da de to først bliver født i EP3 så skal du nok ikke regne

Han Solo er da nok ca 15 år ældre en Luke.
Husk at han kalder ham "kid" adskillige gange
i EP4 og EP5

Mvh Mogens

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 21-05-02 14:50

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> [...]
> Han kender jo Jabba og der igennem Boba. Eller er det for langt ude og
> ikke muligt. Jeg kan ikke nøjagtigt huske det første møde, men de

Man kan faktisk allerede nu se de skuespillere der kommer til at være med i
3'eren på imdb.com. Bl.a. kan man se at vi får James Earl Jones tilbage!
AAAH YEAH!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-05-02 17:32

> Man kan faktisk allerede nu se de skuespillere der kommer til at være med
> 3'eren på imdb.com. Bl.a. kan man se at vi får James Earl Jones tilbage!
> AAAH YEAH!

Old news. "Stemmen" fik på et ret tidligt tidspunkt at vide
at han godt kunne holde sig klar.

Og så var han ikke engang krediteret i SW IV. Det blev han i
de senere udgaver. Der har nok været en par hardcore fans,
der prikkede Lucas på skulderen og sagde *Ahem*.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Peter G.

Dato : 21-05-02 18:05

In article <acdtbl$mab$1@sunsite.dk>, Mark Thomas Gazel
<mark@fjerndettegazel.dk> wrote...

> [...]
> de senere udgaver. Der har nok været en par hardcore fans,
> der prikkede Lucas på skulderen og sagde *Ahem*.

IMDB:
"James Earl Jones supplied the voice of Darth Vader, but specifically
requested that he not be credited as he felt he had not done enough work
to get the billing. (He does receive billing in the 1997 "Special
Edition".) David Prowse was supposedly extremely annoyed at not being
told that his voice would be dubbed."

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 21-05-02 22:02

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man kan faktisk allerede nu se de skuespillere der kommer til at være med
> 3'eren på imdb.com. Bl.a. kan man se at vi får James Earl Jones tilbage!
> AAAH YEAH!

Her synes jeg nu godt du kunne have lavet en SPOILER advarsel.
Jeg mener, denne oplysning, giver da nogle helt klare hints til hvad der vil
ske i Episode III, udover at vi naturligvis overordnet ved hvad der må ske.

/Brian

Fra : Martin Møller

Dato : 22-05-02 08:01

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vil
> ske i Episode III, udover at vi naturligvis overordnet ved hvad der må

Fortæl os lige hvad der var af SPOILER i den meddelelse?? Det han fortæller
om kan man jo læse på både SW hjemmeside og på IMDB.

Martin

Fra : Brian Nielsen

Dato : 22-05-02 22:15

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fortæller
> om kan man jo læse på både SW hjemmeside og på IMDB.

Bevares, selvfølgelig kan man det, men kun hvis man aktivt søger
informationen.
Når jeg læser en tråd om "Han i Ep III", så læser jeg den fordi jeg jo godt
ved
at Han højst sandsynligt ikke er med Ep. III. Så kommer der pludselig ind
fra højre
en oplysning om at stemmen fra den maskeklædte Darth Vader er med i filmen,
uden at
der iøvrigt indikeres at emnet er skiftet.
Det vil sige at det nu er temmelig sikkert, at en formentlig betydelig del
af filmen vil handle om
Dath Vader, som vi kender ham fra den gamle trilogi. Det eneste der hidtil
har været givet på forhånd
er at Anakin vælger den mørke side, hvilket for så vidt kunne ske i filmens
sidste scene. Medmindre altså
man aktivt har søgt anden information. Faktisk kan det jeg lige har skrevet
karakterises som en spoiler for
folk som overhovedet intet kender til den gamle trilogi.

Men lad det nu ligge.

/Brian

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 23-05-02 07:04

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
skrevet
> karakterises som en spoiler for
> folk som overhovedet intet kender til den gamle trilogi.

At James Earl Jones er med i 3'eren siger jo ikke noget om hvor meget! Som
du selv siger kan det være i sidste scene og det er jo ikke nogen
overraskelse at filmen handler om Anakin og at Anakin bliver ond.

Tør øjnene og spis en kiks!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 22-05-02 09:51

> [...]
vil
> ske i Episode III, udover at vi naturligvis overordnet ved hvad der må

Du kunne også lægge dig ned under dynen de næste 3 år - så er du sikker på
at du absolut IKKE ved noget om ep 3 når den kommer. Man kan jo også bare
lægge to og to sammen - 3'eren skal jo hænge sammen med 4'eren på en eller
anden måde...

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Pipeline

Dato : 23-05-02 01:40

Han Solo bliver født et sted imellem EP I og EP II, ifølge Star Wars, Behind
The Magic.

--
Hilsen/Regards
Pipeline

....There are flies on the windscreen...