Film fra Egeskov Slot
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-05-02 09:14

Hej gruppe!

Jeg er i forbindelse med http://filmsvar.dk blevet stillet et spørgsmål,
jeg ikke umiddelbart kan finde svar på.

Det drejer sig om, hvorvidt der har været optaget gamle film (evt. ASA
Film) i 50'erne og 60'erne på Egeskov Slot på Fyn. Har der mon det og i
givet fald hvilke?

--
Mvh. Peter

Fra : Jette H

Dato : 21-05-02 10:06

"Peter Bjerre Rosa" <pbro98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det drejer sig om, hvorvidt der har været optaget gamle film (evt. ASA
> Film) i 50'erne og 60'erne på Egeskov Slot på Fyn. Har der mon det og i

Umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om nogen, men via.
http://www.danskefilm.dk kan man søge på lokaliteter. Desværre er basen
langtfra komplet.

Mvh Jette

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-05-02 10:28

Jette H skrev:

> Umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om nogen, men
> via. http://www.danskefilm.dk kan man søge på lokaliteter.

Fin side, men der er desværre ingen oplysninger om Egeskov Slot. Jeg har
ligeledes forsøgt IMDB og Google uden større held.

> Desværre er basen langtfra komplet.

Sådan er det desværre, når en side hviler på frivillig hjælp.

--
Mvh. Peter

Fra : Martin Møller

Dato : 21-05-02 10:14

> [...]
>
> Det drejer sig om, hvorvidt der har været optaget gamle film (evt. ASA
> Film) i 50'erne og 60'erne på Egeskov Slot på Fyn. Har der mon det og i

Var det ikke nemmere og hurtigere bare at kontakte Egeskov Slot?

Martin

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-05-02 10:29

Martin Møller skrev:

> Var det ikke nemmere og hurtigere bare at kontakte
> Egeskov Slot?

Jo, men det er faktisk Egeskov Slot, der har kontaktet mig med
spørgsmålet!

--
Mvh. Peter

Fra : Jens Laursen

Dato : 21-05-02 10:52

> Jo, men det er faktisk Egeskov Slot, der har kontaktet mig med
> spørgsmålet!

Måske Det Danske Filminstitut www.dfi.dk kan hjælpe dig? Jeg mener godt nok
ikke du kan søge på lokaliteter i deres filmdatabase, men de skulle have et
ret omfangsrigt bibliotek, måske oplysningerne kan findes i bogform.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-02 10:11

> Det drejer sig om, hvorvidt der har været optaget gamle film (evt. ASA
> Film) i 50'erne og 60'erne på Egeskov Slot på Fyn. Har der mon det og i
> [...]
Måske er det mere ovre i det lokalhistoriske miljø der kunne findes et svar
på dette? Måske et lokalhistorisk arkiv på Fyn?

Hilsen Lise L.