videobillede på powerbook skærm? Muligt ?
Fra : Zorilla

Dato : 21-05-02 00:06

Hej,

Sådan af ren og skær nysgerrighed så kom jeg til at tænke på om man kan
fremvise en videofilm på ens powerbook skærm.
Altså hvis jeg nu ikke havde fjernsyn ku' jeg så få billedet over på
powerbook'en. Ikke nødvendigvis så jeg ku' optage, bare se billedet. Kan det
overhovedet lade sig gøre ??

Peter

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-05-02 01:18

Zorilla <Zorilla@mac.com> writes:

> Altså hvis jeg nu ikke havde fjernsyn ku' jeg så få billedet over på
> powerbook'en. Ikke nødvendigvis så jeg ku' optage, bare se billedet. Kan det
> overhovedet lade sig gøre ??

Problemet er at få signalet ind. Det vil formentlig kræve ekstra
hardware, og så kunne det være der fulgte en TV-dims med til QuickTime

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn