ram til mac
Fra : Peter Bjørn Thomsen

Dato : 20-05-02 23:47

hej hej

Jeg er lidt i tvivl om, hvilne slags ram min powermac G€ kan køre på.
Hos Computerstore koster den som regel det hvide ud af øjnene - langt
mere en ram til spotpriser i radioforretningerne. Men her mener de som
regel ikke, rammen duer til mac - kun til pc. Nogen der ved noget????

På forhånd tak.

mvh peter bjørn

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-05-02 00:10

In article <3CE97CFA.15AC0D4E@thomsen.as>,
Peter Bjørn Thomsen <peterbjoern@thomsen.as> wrote:

> [...]
> mere en ram til spotpriser i radioforretningerne. Men her mener de som
> regel ikke, rammen duer til mac - kun til pc. Nogen der ved noget????

Hvilken model drejer det sig om? Hvad sidder der i den i forvejen (antal
og type klodser).

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : thomas schreiber

Dato : 21-05-02 10:13

De præcise specs for hvad maskinene kan håndtere, står i manualen til
maskinen.

/Thomas

Fra : tom dissing

Dato : 21-05-02 10:19

Har du en af de nye Macer ( G4 og flere af de der G3ere) kan du typisk købe
almindeligt PC 100 ( 133) SD ram.
Det er væsentligt billigere at købe hos en PC pusher, end i en Mac butik.

Prøv evt. at få en aftale med butikken om at du senere kan bytte det
tilbage, hvis det ikke virker.
Tom