Manuskript til AtoC
Fra : Peter Kaas

Dato : 20-05-02 21:58

Hej med Jer

Er der en der ved hvor man kan finde et AtoC-manuskript på nettet?

Mvh
Peter
peter_kaas@mail.dk

Fra : Claus Rolsted

Dato : 20-05-02 22:15

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en der ved hvor man kan finde et AtoC-manuskript på nettet?

Jeg har netop postet subj. i word-format i news:dk.binaer.film under titlen
"Star Wars Ep.2 manuskript".

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : ottesen

Dato : 20-05-02 22:17

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message
> "Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har netop postet subj. i word-format i news:dk.binaer.film under
titlen
> "Star Wars Ep.2 manuskript".

Jeg kan i den forbindelse ikke lade være med at henvise til det forslag
til filmmanuskriptet, som Mr. Cranky giver i starten af sin anmeldelse
af AOTC på http://www.mrcranky.com/movies/attackoftheclones.html
totalt griner synes jeg.....

/ottesen

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 21-05-02 02:56

> [...]
> >

> Jeg kan i den forbindelse ikke lade være med at henvise til det forslag
> til filmmanuskriptet, som Mr. Cranky giver i starten af sin anmeldelse

Hehe! Ja Jar Jar har jeg heller aldrig brudt mig om!

Men jeg snakkede med en gruppe børn på 15-16 år igår, og de kunne slet ikke
forstå hvad jeg havde imod den fyr. Han var skideskæg og fin og det mente
deres jævnaldrendes omgangskreds også. Jeg tror især det er mandlige fans i
aldersgruppen 18-30 år der syntes den fyr er en pain in the ass. At det så
må siges at være os der er mest aktive på internet fora er ret tydeligt....

Fra : Fenris

Dato : 21-05-02 17:48

Ronny Nielsen <ronnyroy@mail.dk> er blandt andet berygtet for i
news:3ce9a92b$0$64974$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk at have ytret:

> [...]
> må siges at være os der er mest aktive på internet fora er ret tydeligt....

Små børn har jo altid kunnet lide klovne, og plat falde-på-halen-tosse-rundt
humor. Når (især drengene) så bliver lidt ældre, er det vigtigt for dem at
vise at de er mere voksne og modne, bl.a. ved at tage afstand herfra.

- At nogle af dem alligevel begynder at dyrke Casper Christensen, må nærmest
være et paradoks... ;)

fut: dk.snak.mudderkastning

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 21-05-02 22:13

On Tue, 21 May 2002 03:56:03 +0200, "Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk>
wrote:

> [...]
>må siges at være os der er mest aktive på internet fora er ret tydeligt....

Jeg er 18 nu, hvilket vil sige at jeg var 15-16 da Ep1 kom, og jeg
hadede Jar Jar som pesten... (gør stadig)

Min lillebror har det vidst på samme måde (han er 12 nu)

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 21-05-02 00:18

Boom. Tak for den.

Fra : Karen

Dato : 21-05-02 18:33

On Mon, 20 May 2002 23:15:16 +0200, "Claus Rolsted"
<rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote:

>"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg har netop postet subj. i word-format i news:dk.binaer.film under titlen
>"Star Wars Ep.2 manuskript".

Hep!
Kan det passe at den post allerede er long gone? Kan man ikke hente
den en sted på nettet så? Eller den kan måske blive lagt ud igen eller
mailes?
:)))

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Claus Rolsted

Dato : 21-05-02 19:24

"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det passe at den post allerede er long gone? Kan man ikke hente
> den en sted på nettet så? Eller den kan måske blive lagt ud igen eller
> mailes?

Ja, det er muligt, at den allerede er long gone fra news:dk.binaer.film .
Der er en ret heftig gennemstrømning i den gruppe.
Karen har nu fået manuskriptet på mail.

Måske man skulle smide den i news:dk.binaer , hvor der er mindre
gennemstrømning(?)

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-05-02 21:41

Claus Rolsted wrote:
> [...]
> Karen har nu fået manuskriptet på mail.
>
> Måske man skulle smide den i news:dk.binaer , hvor der er mindre

Der er ikke noget der hedder gennenstrømning på den måde. Det afhænger
af det enkelte news-server, hvor meget de vil have liggende.

/David

Fra : Andreas Riis Paulsen

Dato : 27-05-02 20:36

Jeg smider det her;