Farveskiftende Fog City
Fra : Anders Vinther

Dato : 20-05-02 21:53

Halløjsa...

Jeg vil bare lige advare andre mod at investere i den farveskiftende udgave
af Fog City.

Jeg havde en forventning om at jeg kunne undvære solbriller, men det er så
absolut ikke tilfældet.

Desuden er der en lettere irriterende sideeffekt, som kun bliver nævnt på
indersiden af pakningen (gæt selv hvorfor). Ved nattetide er giver lyskilder
ekstra reflekser, så hvis man let bliver distraheret kan det være
ubehageligt.

Anti-dug effekten lever dog til fulde op til mine forventninger...

Med andre ord: skulle jeg ud og købe i dag ville jeg spare de ekstra kr. 250
og blot købe et klart Fog City...

Der er noget med at DMC samler anmeldelser af udstyr??? Hvor skal man sende
den hen??

Mvh.

Anders V.

Fra : M Poll

Dato : 20-05-02 23:15

"Anders Vinther" <anders.vinther-ANTI-SPAM@mail.dk> wrote in message
> Der er noget med at DMC samler anmeldelser af udstyr??? Hvor skal man
sende
> den hen??
> Mvh.
> Anders V.

Tak advarelsen
Ammeldelser af MC produkter sendes til makro@cyberjunkie.dk .
Se evt www.dmcn.dk under Produkter.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-05-02 08:59

"Anders Vinther" <anders.vinther-ANTI-SPAM@mail.dk> writes:

> [...]
> indersiden af pakningen (gæt selv hvorfor). Ved nattetide er giver lyskilder
> ekstra reflekser, så hvis man let bliver distraheret kan det være

Denne "feature" er der også ved den normale FogCity dims.

> Der er noget med at DMC samler anmeldelser af udstyr??? Hvor skal man sende
> den hen??

Peter Hasselbalch vil sikkert gerne have den.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...