Billeder fra JyllandsRingen 2002
Fra : Jess

Dato : 20-05-02 21:34

Hej.

Hvis der er nogen der har lyst kan de se billeder fra JyllandsRingen 2002 på
min hjemmeside.

http://www.jesshansen.dk/billeder/div_traef_jyllandsringen2002.htm

Billederne er nok ikke så interessante hvis man ikke har kendskab til
Brunhilde-MC i Odder, men i har da fået tilbudet.

--
Brunhilde-MC Odder
Jess Hansen ( webmaster )

Fra : Per Emborg

Dato : 20-05-02 23:32

Der er flere billeder her, og vi turde godt tage kameraet med i festteltet.
www.skanderborgmc.dk.
Og vores lokale helt Henrik Blom fik en 2.plads i Rookie 600.
Og vores anden lokale helt Lisbeth Zacho måtte udgå efter et styrt, hvor hun
ellers lå på 6/7. pladsen i 250 Sport Production.
--
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Pein

Dato : 21-05-02 18:23

"Per Emborg" wrote ...
> Og vores lokale helt Henrik Blom fik en 2.plads i Rookie 600.

Synd at ham på KTM'en styrtede. Han kørte fantastisk.
Han startede på 9(?) pladsen, kom ud af 1. sving på 4. pladsen, og var oppe
på andenpladsen efter et par omgange, men på 4. (eller var det 3.) omgang
mistede han andenpladsen ned ad publikumslangsiden. I venstresvinget holdt
han dog på ude på ydersiden og fulgte med rundt, men overdrev alligevel, så
baghjulet forsvandt under ham.

Pokkers at man ikke længere må køre videre efter et styrt. Hvorfor egentlig
ikke? Nogen der ved det?

/Pein

Fra : Søren Lindholt

Dato : 21-05-02 19:56

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> baghjulet forsvandt under ham.
>
> Pokkers at man ikke længere må køre videre efter et styrt. Hvorfor

Sikkert noget med sikkerhed. Det er svært at afgøre om styrteren har slået
hovedet. Og selvom man føler sig klar i hovedet kan der være forvirring der
kan skade en selv eller andre.
Desuden er der typisk grus og ting der slæbes med ind...
Dernæst kan det være uforsvarligt at man under påvirkningen af chrashet er
febrilsk efter at komme op og ud på banen, og derved kan overse en anden
kører
osv osv.
Sikkerhed, muligvis overdrevet sikkerhed, men ikke desto mindre...

Søren---

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 21-05-02 20:22

Pein wrote:

> [...]
> venstresvinget holdt han dog på ude på ydersiden og fulgte med rundt, men
> overdrev alligevel, så baghjulet forsvandt under ham.

Var det Steen Fredsøe? Han deltog vist i rookie600.

> Pokkers at man ikke længere må køre videre efter et styrt. Hvorfor
> egentlig ikke? Nogen der ved det?

Det står i reglementet

/Rune

Fra : Pein

Dato : 23-05-02 00:32

"Rune Soegaard Larsen" skrev ...

> Var det Steen Fredsøe? Han deltog vist i rookie600.

Jep (Steen) og jep (rookie600).
Han kunne nærmest køre cirkler om flere af de andre, selvom han lignede en
gnu i en løveflok på den KTM.
Imponerende, specielt i betragtning af, at han slet ikke kunne følge med på
langsiden.

Lad os håbe han er lige så god til at kæmpe for flere baner i Danmark, som
han er til nedbremsning og svingteknik. Han er vist lige valgt til noget DMU
et-eller-andet.

/Pein

Fra : S@nd

Dato : 23-05-02 07:14

> Imponerende, specielt i betragtning af, at han slet ikke kunne følge med

> langsiden.
Jeg må da sige, at jeg var imponeret over, at der ikke kom flere forbi ham
på langsiden, for 4-5omgange op til styrtet holdte han da den samme kører
bag sig, på trods af at de lå rimeligt tæt op til langsiden på alle
omgangene.

Meen det var et styrt med stil! - Det var fa'me grineren at se Steen kure
på røven, siddende oprejst og hamre begge hænder i jorden samtdigt.

Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||
|| SS-Racing ||

Fra : Pein

Dato : 24-05-02 16:39

"S@nd" wrote ...
> [...]
> på langsiden, for 4-5omgange op til styrtet holdte han da den samme
> kører bag sig, på trods af at de lå rimeligt tæt op til langsiden på alle

Jep, det var jeg også ret imponeret over.
men han klarede den på bedre nedbremsning og højere svinghastighed både i
svinget ind på langsiden og i 1. sving efter langsiden.
Midt på langsiden var der en pæn hastighedsforskel, og jeg mener også han
blev overhalet 2 gange, for blot straks derefter at udbremse "modstanderen"
og lægge sig først ind i svinget alligevel.

> Meen det var et styrt med stil! - Det var fa'me grineren at se Steen kure
> på røven, siddende oprejst og hamre begge hænder i jorden samtdigt.

Og sparke godt i sandet bagefter

--
Mvh. Pein
Honda TransAlp

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 21-05-02 21:03

Hejsa

> Pokkers at man ikke længere må køre videre efter et styrt. Hvorfor
egentlig
> ikke? Nogen der ved det?

Jeg er belvet fortalt at det er af frygt for "halv-defekte" cykler. dvs.
Hvis nu den har fået et gok, så potten er løs, og den så falder af ned af
langsiden, så er den sikkert træls for ham der ligger bag dig...

Mvh
Kristoffer

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 15:53

Ja, det bringe jo "minder". Jeg kan se i var en stak fra Brunhilde, jeg så
jer slet ikke. Måske jeg bare skal åbne mine øjne

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jess

Dato : 22-05-02 21:52

He he, vi lavede heller ikke andet end at køre MC, feste, drikke monster
mange øl og opføre os ånsvagt.

; - ) meget sjovt faktisk....

Jess
Brunhilde-MC