Ny iBook
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-05-02 20:20

http://apple.com/ibook/

Hvad fa'en skal apple bruge MWNY til? De har nu uppet snart hele deres
linje den sidste måned...

G5? (yeah right)

anr

Ned Flanders: "I need to know. Is God punishing me?"
Reverend Lovejoy: "Ohh, short answer, 'yes' with an 'if'.
Long answer, 'no' with a 'but'.

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 25-05-02 14:28

Andreas N Rasmussen wrote:

> Hvad fa'en skal apple bruge MWNY til? De har nu uppet snart hele
> deres linje den sidste måned...

PowerPC G4 med nye konfigurationer og måske nyt design. Har set på
deres CHD display, der er i et andet design end de nuværende
fladskærme. Måske det vidner om at der kommer nyt design til
PPC'erne.

> G5? (yeah right)

Nej! :)

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil skrive til mig!
Så er man godt nok en spade --> http://www.sjl.dk/