hvilken benzin ?
Fra : lover

Dato : 20-05-02 19:38

Hejsa

Jeg vil gerne høre her i gruppen ang. hvilken slags benzin jeg skal køre på.
Det drejer sig om en Honda CB 500 k årgang 1974.
Jeg har spurgt flere og en har anbedalet 95 oktan,men hvad siger i her i
gruppen og der er vel snart ikke noget med bly i mere.

Hilsen jens

email jens_dk@hotmail.com

Fra : Futte

Dato : 20-05-02 20:32

"lover" <likeyou200@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> Jeg har spurgt flere og en har anbedalet 95 oktan,men hvad siger i her i
> gruppen og der er vel snart ikke noget med bly i mere.

Hej Jens
Min CB550F fra 1976 kører fint på 95 blyfri. Alle japanere fra efter ca.71
kan klare blyfri, så om du vil købe 91 eller 95 er et spørgsmål om hvordan
din motor kører.

Hilsen
Jørgen , Brøndby
CB550F, den fine, sorte, lettere anløbne, årgang 1976, der vistnok er en
75'er, ifølge stel og motornummer.

---