Musik til DIN fest...
Fra : EnjoyNews

Dato : 20-05-02 18:07

Hej,

Skal I holde fest, men mangler musikken..?

Så kig forbi vores hjemmeside. (tryk på linket)
www.triopop.dk

Vi leverer Musik hele aftenen
Til Dit bryllup, Fødselsdag, Konfirmation osv.

Mvh TrioPop

Fra : mig selv

Dato : 20-05-02 18:49

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> [...]
> www.triopop.dk
>
> Vi leverer Musik hele aftenen
> Til Dit bryllup, Fødselsdag, Konfirmation osv.

Har du fået Pip.
Forkert gruppe.
Men ellers kan jeg da godt bruge et orkester til sommerfrokosten.
Hvad siger du til fri forplejning i solikkefrø, dog max 1 kg. pr mand pr
time og en majsekugle (stor) til deling.
Og så vil jeg gerne have at i starte med temaet fra SnowGoose og slutter med
"Se den lille stær"
mvh
Møller

Fra : EnjoyNews

Dato : 20-05-02 19:13

Haha...fed humor...

Forkert gruppe ?
Ornitologer kan vel også holde fest....

Fra : mig selv

Dato : 20-05-02 19:24

Tror du vi har få pip?
for så starter vi med den "toppede høne" og slutter med "i skoven sku' være
gilde".
Du er noteret i min liste, hvis jeg skulle få brug for det.
Møller

Fra : EnjoyNews

Dato : 20-05-02 19:40

Tak skal du have??