Udendørsskab til haveredskaber
Fra : Puk

Dato : 20-05-02 17:24

Hej alle sammen

Jeg er den lykkelige indehaver af en lille bitte have på 32 kvm.
Jeg har selvsagt ikke plads til et lille udhus til at opbevare
haveredskaber og værktøj i og jeg har da heller ikke så meget af
det, men det jeg har ville jeg meget gerne kunne gemme lidt væk,
så det ikke står og flyder på terassen.

Jeg har forestillet mig, at man måske kunne købe et lille skab i
metal til at stille ude på terassen i et hjørne, hvor rive, kost,
spade osv så kunne få fast adresse. Umiddelbart ser jeg for mig
noget i stil med de gammeldags metalskabe, som ofte bruges som
omklædningsskabe i svømmehaller eller på arbejdspladser, hvor man
har brug for at klæde om. Måske bare dobbelt så bredt, så det
kan indeholde lidt mere.

Men hvor finder man den slags henne og hvad koster det?
Håber der er nogen som kan hjælpe eller måske har en alternativ
idé, så jeg kan få ryddet op på terassen.

Mange hilsner
Puk

Fra : Mona

Dato : 20-05-02 20:12

Puk <powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk> skrev i en
> [...]
> Håber der er nogen som kan hjælpe eller måske har en alternativ
> idé, så jeg kan få ryddet op på terassen.

Hej Puk.

Jeg søgte på DBA.dk (Den Blå Avis) brugte ordet 'stålskab' og
fandte blandt andet et arbejds-stålskab ved Køge for kr. 250,-.
Måske det kan bruges, ellers prøv selv at se på de andre skabe
der er og brug evt. andre søgeord.

Held og lykke fra

Mona

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-05-02 20:38

On Mon, 20 May 2002 18:23:49 +0200, "Puk"
<powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk> wrote:

> [...]
>haveredskaber og værktøj i og jeg har da heller ikke så meget af
>det, men det jeg har ville jeg meget gerne kunne gemme lidt væk,

<klip>

>Håber der er nogen som kan hjælpe eller måske har en alternativ
>idé, så jeg kan få ryddet op på terassen.

Byggemarkederne har tit sådan nogle små 'tagudhæng' til at sætte op over
indgangsdøren til huset. (Sådan nogle indretninger hedder et eller andet
bestemt som jeg selvfølgelig ikke kan huske...) Sådan et, og så nogle
kroge til redskaberne. For mit indre blik vil det se meget pænere ud end
et stålskab

http://www.gartneriet.dk

Fra : Puk

Dato : 20-05-02 21:22

Hejsa

> [...]
nogle
> kroge til redskaberne. For mit indre blik vil det se meget

Du har ret, det ville være kønnere. Men det løser bare ikke hele
problemet, for ud over de store haveredskaber ville jeg gerne
kunne opbevare min vandkande, de små skovle, sakse og andre
redskaber, jeg bruger når jeg planter etc samt poser med
rosenjord, pottemuld etc. Så jeg leder efter en total løsning,
hvor jeg kan lukke døren så at sige. Iøvrigt er selve terassen
overdækket, så et halvtag ville jeg ikke have brug for.

Men tak for ideen *S*.

Mange hilsner
Puk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-05-02 21:28

On Mon, 20 May 2002 22:22:20 +0200, "Puk"
> [...]

>hvor jeg kan lukke døren så at sige. Iøvrigt er selve terassen
>overdækket, så et halvtag ville jeg ikke have brug for.

Jamen så da et par kroge til de store redskaber og en hylde ovenover til
de mindre ting. Et par potter med årstidens blomster på hylden og det er
perfekt

Ja, jeg bryder mig altså ikke om de der stålskabe, de larmer og er en
plage for øjet.

http://www.gartneriet.dk